آئین نامه صندوق نوآفرین تا بعد از ظهر تصویب می گردد، تشکیل جلسه کارگروه برای حمایت از استارت آپ ها

به گزارش مجله آزمون اول، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: ظهر امروز، جلسه دوم کارگروه راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین تشکیل شده و تا بعد از ظهر مصوبات آئین نامه تشکیل این صندوق منتشر می گردد.

آئین نامه صندوق نوآفرین تا بعد از ظهر تصویب می گردد، تشکیل جلسه کارگروه برای حمایت از استارت آپ ها

امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران، درباره راه اندازی صندوقی برای حمایت از استارت آپ ها شرح داد:براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و طبق دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارگروه وجوه اداره شده برای تدوین آئین نامه تشکیل شد.

وی اضافه نمود:هفته گذشته و پس از حکم وزیر ارتباطات این کارگروه در روز سه شنبه فعالیت خود را شروع کرد و در اولین جلسه آن، آیین نامه های اولیه تنظیم شد.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه خاطر نشان کرد: این آئین نامه اولیه احتیاج به آنالیز داشت که بنا شد در جلسه دوم کارگروه موضوعات آنالیز گردد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در خاتمه گفت: ظهر امروز، جلسه دوم کارگروه راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین تشکیل شده و تا بعد از ظهر مصوبات آئین نامه تشکیل این صندوق منتشر می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2047

به "آئین نامه صندوق نوآفرین تا بعد از ظهر تصویب می گردد، تشکیل جلسه کارگروه برای حمایت از استارت آپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین نامه صندوق نوآفرین تا بعد از ظهر تصویب می گردد، تشکیل جلسه کارگروه برای حمایت از استارت آپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید