آخرین شرایط مربی سرگردان ایران در استونی، روحانی مجوز ورود به مسکو را می گیرد؟

به گزارش مجله آزمون اول، حسین روحانی به دلیل بخشنامه دولت روسیه مبنی بر عدم ورود اتباع خارجی به این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا سرگردان در کشور استونی است و به فکر بازگشت به ایران یا ترکیه است.

آخرین شرایط مربی سرگردان ایران در استونی، روحانی مجوز ورود به مسکو را می گیرد؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، حسین روحانی سال گذشته راهنمایی تیم کاراته روسیه را برعهده گرفت و در اسفندماه سال پیش که به همراه تیم خود راهی اتریش شده بود تا در مسابقات جهانی شرکت کند.پس از رسیدن به فرودگاه مسکو، کشور روسیه به بهانه مبارزه با کرونا اجازه ورود به اتباع خارجی نداد و این در حالی است که روحانی به مدت سه ماه در ایران نبوده است. به هر حال او نتوانست به کشور روسیه ورود کند و به همین خاطر با هماهنگی فدراسیون کاراته روسیه به استونی رفت تا بتواند با رایزنی مسئولان این کشور به مسکو بازگردد.

در حال حاضر روحانی از اسفندماه سال گذشته در کشور استونی بوده است . وی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: هنوز مجوز ورود به مسکو را نتوانستم بگیرم. از طرفی دیگر استونی جزء کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می گردد و با خاتمه مهلت ویزا من ممکن است مسئله ای برای من ایجاد گردد به همین خاطر در فکر این هستم که اگر باز هم کشور روسیه به من اجازه ورود نداد ممکن است به ایران یا ترکیه برگردم.

وی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون کاراته برای او رایزنی نکرده است، مطرح نمود: فدراسیون تمام کوشش خود را به کار گرفته است اما بخشنامه دولت روسیه جلوگیری از اتباع خارجی است و آن ها هم کاری از دستشان برنمی آیند. امیدوارم که مرز این کشور باز گردد تا بتوانم به روسیه برگرددم. متأسفانه آن ها هنوز درگیر با کرونا هستند.

4057/

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11315

به "آخرین شرایط مربی سرگردان ایران در استونی، روحانی مجوز ورود به مسکو را می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مربی سرگردان ایران در استونی، روحانی مجوز ورود به مسکو را می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید