ارزیابی عملکرد 13 فدراسیون در وزارت ورزش و جوانان، ظرف دو هفته آینده گزارش نهایی آماده خواهد شد

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان از ارزیابی عملکرد 13 فدراسیون حاضر در بازی های آسیایی اطلاع داد.

ارزیابی عملکرد 13 فدراسیون در وزارت ورزش و جوانان، ظرف دو هفته آینده گزارش نهایی آماده خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، علی رغبتی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ارزیابی عملکرد سیزده فدراسیون ورزشی حاضر در بازی های آسیایی گفت: نشست های تخصصی ما با روسای فدراسیون ها کاملا حمایتی و با هدف اصلاح روش ها و یاری به بهتر شدن وضعیت آنهاست.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در این جلسات همراه با آنالیز نقاط ضعف فدراسیون در بازی های آسیایی به آنالیز برنامه پیشنهادی آنها برای کسب سهمیه و مدال آوری در المپیک توکیو می پردازیم.

رغبتی گفت: نگاه وزارتخانه برای المپیک 2020 کاملا کیفی و معطوف به کسب سهمیه و شانس مدال آوری است و فدراسیون ها و رشته هایی که برنامه های بهتری داشته باشند از بودجه و حمایت بیشتری هم بهره مند خواهند شد

وی اضافه کرد: تاکنون فدراسیون های فوتبال، تیر وکمان، شنا ، بوکس، بدمینتون، قایقرانی، تنیس، سوارکاری، تیراندازی، دوچرخه سواری، اسکواش، کوهنوردی و سه گانه در کمیته ارزیابی حاضر گردیده اند.

رغبتی درباره نتیجه این کمیته و آثار آن بر روند کار فدراسیون ها در آینده گفت: پس از شنیدن و آنالیز صحبت های روسای تمام فدراسیون ها ظرف دو هفته آینده ، گزارش نهایی برای ارائه به ستاد عالی بازی های آسیایی آماده خواهد شد و قطعا اختصاص بودجه و حمایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون های موفق تر بیشتر خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 82

به "ارزیابی عملکرد 13 فدراسیون در وزارت ورزش و جوانان، ظرف دو هفته آینده گزارش نهایی آماده خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی عملکرد 13 فدراسیون در وزارت ورزش و جوانان، ظرف دو هفته آینده گزارش نهایی آماده خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید