استقرار 10 ایستگاه خدمات شهری در پایتخت

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، مجتبی یزدانی گفت: در تهران بیش از 500 کیلومتر کانال و مسیل و بالغ بر 10 هزار کیلومتر شبکه فرعی شامل انهار داریم که تمامی اینها در گذشته به طور کامل لایروبی و آماده سازی شده اند.

استقرار 10 ایستگاه خدمات شهری در پایتخت

وی با اشاره به آماده باش تمامی نیروهای خدمات شهری از روز یکشنبه عنوان نمود: در حال حاضر 10 ایستگاه خدمات شهری در تهران برپا شده است که در تمامی آن ها ماشین الات و تجهیزات لازم برای ساماندهی شهر در زمان بارش شدید باران وجود دارد.

وی از آماده باش 130 ایستگاه آتش نشانی اطلاع داد و توضیح داد: در حال حاضر 5 هزار نفر نیروی انسانی در سازمان پسماند و مناطق 22 گانه و 3000 نفر در سازمان آتش نشانی در سطح شهر تهران مستقر شده اند.

یزدانی با بیان اینکه 30 هزار نفر از عوامل کارگری خدمات شهری نیز در صورت بروز بحران در شهر حضور فعال خواهند داشت، گفت: به شهروندان این اطمینان را می دهیم که تمام مسیل ها، انهار، رودخانه ها و شبکه ها اصلی و فرعی آب به طور مداوم رصد می شوند و تاکنون هیچ مسئله ای در این زمینه گزارش نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت بارش بسیار شدید نیز هیچیک از کانال ها و شبکه های اصلی تهران و حریم دچار انسداد نخواهند شد، عنوان نمود: شهرداری کوشش کرد تا به وظیفه ذاتی خود در این زمینه عمل کند، اما یک سوی دیگر این مسئله همکاری شهروندان است؛ به این معنی که شهروندان از ریختن زباله و ضایعات در جهت انهار، رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری نمایند تا احتمال هرگونه خطر برطرف گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 940

به "استقرار 10 ایستگاه خدمات شهری در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 10 ایستگاه خدمات شهری در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید