اسپالتی: کونته در اینتر؟ حتما گاتزتا از بعضی چیزها اطلاع دارد!

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتبال اینتر از دنباله دار شدن شایعات درباره آینده خودش در این تیم و احتمال برکناری اش ابراز نارضایتی کرد.

اسپالتی: کونته در اینتر؟ حتما گاتزتا از بعضی چیزها اطلاع دارد!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی وششم سری A پیروز شد میهمان سقوط کرده اش کیه وو ورونا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و رده سوم جدول را از آتالانتا پس بگیرد. به این ترتیب اینتر در دو هفته پیش رو یک پیروزی می خواهد تا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مطمئن شود. با این حال چیزی که در نشست خبری خاتمه بازی برای خبرنگاران اهمیت بیشتری داشت، شایعاتی بود که درباره آینده لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم و احتمال جانشینی او با آنتونیو کونته در خاتمه فصل منتشر شده است.

اسپالتی در کنفرانس خبری بعد از بازی ابتدا به ارزیابی عملکرد بازیکنانش در این مسابقه پرداخت و سپس به شایعات پاسخ داد. او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من در این بازی در تیمم پختگی، ذهن باز، دقت و هوشیاری برای جلوگیری از ارتکاب اشتباهات احمقانه دیدم، چون زمانی که قفل دروازه ها شکسته نمی شود، ممکن است شما شروع به نگران شدن کنید و بیش از اندازه دست به ریسک بزنید با این حال اینتر نظم بازی اش را حفظ کرد و من فکر می کنم که این همان رویکردی بود که ما نیاز داشتیم و به واسطه آن موقعیت های فراوانی ایجاد کردیم، اگرچه باز هم قطعی کردن پیروزی مان کار سختی بود. ما توپ را به کنار های زمین می بردیم چون رویکرد کیه وو بستن میانه میدان بود اما این هم حقیقت دارد که پاسکاری ما از کیفیت لازم برای از هم پاشیدن نظم دفاعی حریف برخوردار نبود. ما می توانیم بهتر از این ها پاسکاری کنیم.

اسپالتی با اشاره به بازی سخت بعدی تیمش در خانه ناپولی که به سه امتیاز آن برای مسجل کردن سهمیه لیگ قهرمانانش نیاز دارد، افزود: مقابل ناپولی قطعاً فضاهای بیشتری برای ما ایجاد خواهد شد و می توان انتظار یک بازی با ضرباهنگ بالاتر را داشت چرا که حریف هجومی بازی می کند و هدفش حمله کردن است در حالی که مقابل کیه وو ما باید از سد دیوارهای تدافعی که این تیم در خط میانی و دفاعی اش ساخته بود می گذشتیم.

سرمربی اینتر سپس به شایعات درباره آینده اش در این تیم و احتمال روی کار آمدن آنتونیو کونته به جای او پرداخت. او گفت: سه ماه است که یکسری داستان های تکراری را می شنویم. روزنامه گاتزتادلواسپورت سه ماه است که دارد این داستان تکراری را می نویسد. وقتی یک نفر هر روز بگوید که فردا باران می بارد، احتمالاً خاتمه باران خواهد بارید. شما خبرنگاران هم هر هفته دارید از من سؤالاتی تکراری می پرسید و من نمی خواهم با جواب ندادن به آنها به شما بی احترامی کنم. اگر گاتزتادلواسپورت دو سال است که دارد این داستان تکراری را می نویسد و در سه ماه اخیر هم هر روز همین کار را انجام داده، پس حتماً این روزنامه باید از چیزهایی آگاه شود. این گزارش ها و خبرها به شدت توهین آمیز هستند به خصوص وقتی از تیترهایی مانند تو دیگر تمام شده ای، دیگر خالی شده ای و بی عرضه خطاب به شما استفاده می شود.

اسپالتی در خاتمه مطرح نمود: البته من تنها کسی نیستم که این داستان ها درباره اش ساخته می شود، چون این شایعات قوی درباره اینتر از 7 سال پیش وجود داشته است. همچنین لحن و محتوایی که برای نگارش آنها استفاده می شود که زشت و توهین آمیز است، در حالی که برای سایر باشگاه ها از چنین لحنی استفاده نمی کنند. نمی دانم که آیا در این مورد پای روابط و رفاقت های خانوادگی در میان است یا نه اما هرچه هست داستان سازی ها درباره اینتر با سایر باشگاه فرق دارد. این حق ماروتا (مدیر اجرایی اینتر) است که به دنبال منافع و صلاح اینتر باشد پس مسئله من، کاری که او دارد انجام می دهد نیست.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1328

به "اسپالتی: کونته در اینتر؟ حتما گاتزتا از بعضی چیزها اطلاع دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: کونته در اینتر؟ حتما گاتزتا از بعضی چیزها اطلاع دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید