بخش عمده ای از مطالبات کامیون داران به نتیجه رسیده است

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس با بیان اینکه عمده مطالبات کامیون داران به نتیجه رسیده است، گفت: افزایش قیمت حمل بار، برخورد با شرکت های متخلف، برخورد با اجحافی که نسبت به رانندگان انجام گردیده بود و بیمه تکمیلی بخشی از مطالبات رانندگان بوده که تقریبا به نتیجه رسیده است.

بخش عمده ای از مطالبات کامیون داران به نتیجه رسیده است

علیرضا سیاهپور در گفت وگو با خبرنگاران، اعلام کرد: اخیرا کامیون داران کشور با اعلام محدویت هایی، مراتب اعتراض مجدد خود را اعلام کردند که در شهرستان جهرم نیز به دلیل برداشت مرکبات و حمل آن توسط کامیون داران این محدودیت به چشم آمد.

وی اضافه نمود: کامیون داران فارسی در خردادماه سال جاری پس از اعتراض سراسری، مطالباتی را اعلام کردند که بخشی از آنها مربوط به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای بود.

مدیرکل راهداری استان فارس افزود: حق کمیسیون های اضافه و راه اندازی سامانه پایش هوشمند از دیگر مطالبات کامیون داران در خردادماه بوده که به نتیجه رسیده و بخشی نیز در حال پیگیری و برطرف شدن است.

به گفته سیاهپور، در بحث پرداخت حق بیمه کامیون داران مقرر شد که 50 درصد از آن را دولت پرداخت کند که این مهم نیز اجرایی گردیده است.

وی اظهار داشت: توجه به رانندگی در جاده با وسیله نقلیه کامیون یا اصطلاحا خودروهای سنگین از دیگر مسائلی بود که رانندگان خواهان توجه به آن در شمار مشاغل سخت و زیان آور و همچنین بازنشستگی آنها بود که این دو موضوع نیز در مجلس شورای اسلامی در حال آنالیز است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس افزود: ارائه کارت ناوگان اضافه تناژ نیز از دیگر مطالبات بود که حل گردیده است.

سیاهپور یادآور شد: یکی از مهمترین دغدغه های کامیون داران تامین روغن، قطعه و لاستیک کامیون ها است که در روزهای اخیر مطرح گردیده و در این باره نیز دولت با اختصاص ارز 4200 تومانی همانند ارز کالاهای اساسی لاستیک را وارد نموده و قسمت اول آن وارد گمرک بندرعباس گردیده و به زودی بین استان ها توزیع می گردد .

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 72

به "بخش عمده ای از مطالبات کامیون داران به نتیجه رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش عمده ای از مطالبات کامیون داران به نتیجه رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید