تبریزی: خیلی تحت فشار بودم، کار سختی دارم

به گزارش مجله آزمون اول، مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تحت فشار بوده است، گفت: می خواهم فقط برای موفقیت استقلال کار کنم و هدفی جز این ندارم.

تبریزی: خیلی تحت فشار بودم، کار سختی دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, مرتضی تبریزی بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان درباره اینکه آیا به دلیل فشار هایی که روی او بوده بعد از گلزنی خوشحالی نکرده است, گفت: خیلی تحت فشار بودم و همواره طرفداران از من حمایت کردند ولی خوشحالی نکردن بعد از گلم بیشتر برای احترام به ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بود و دلیل خاص دیگری نداشت.

وی درباره کار سختش در استقلال با وجود ترافیک خط حمله این تیم توضیح داد: همه مهاجمانی که در استقلال هستند قابلیت های بالایی دارند اما مهم پیروزیت استقلال است و همه کوشش می نمایند تا استقلال به صندلی اصلی اش برسد.

مهاجم استقلال درخصوص درگیری های به وجود آمده بین مدیران استقلال و ذوب آهن, مطرح نمود: در جریان این موضوعات نیستم, فقط می دانم سر رضایت نامه توافقاتی شده بود و چک هایی داده شده اما خیلی در جریان نیستم. الان می خواهم فقط برای پیروزیت استقلال کار کنم و هدفی جز این ندارم.

وی درباره اینکه در نیم فصل نخست در گلزنی نتوانسته بود پیروزیت داشته باشد, یادآور شد: همه کوششم را در نیم فصل اول کردم اما الان هم من و هم تیم قدم اول را محکم برداشتم. همه بازیکنان در استقلال خیلی صمیمی هستند و هیچ مسئله ای در این تیم وجود ندارد.

تبریزی ادامه داد: هدف مان قهرمانی است و همه کوشش مان را می کنیم تا پیروز شویم. با توجه به اینکه مهاجمان خوبی داریم کار من در استقلال خیلی سخت است. همه کوشش مان را می کنیم و فرقی نمی کند چه کسی گل بزند یا بازی کند. ما یک تیم هستیم و همه بر پیروزیت استقلال کوشش می کنیم.

مهاجم استقلال راجع به اینکه اخیراً برای عدم گلزنی خیلی تحت فشار بوده است, این فشاری که شما می گویید درست است, من خیلی از سوی رسانه ها تحت فشار بودم. هرجا که از من حرفی بود می گفتند بازیکن میلیاردی در صورتی که سایر بازیکنان هم همینطور هستند, من حتی دستمزدم از دورانی که ذوب آهن بودم کمتر است. به خداراشکر توانستم گل بزنم اما همواره طرفداران واقعاً از من حمایت کردند. یکی از زیبا ترین صحنه های زندگی ام این بود که بعد از بازی با سپیدرود دیدم همه دارند در اینستاگرام از من حمایت می نمایند. همه کوششم را برای تیم می کنم, مهم نیست چه کسی گل می زند و مهم پیروزیت استقلال است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 608

به "تبریزی: خیلی تحت فشار بودم، کار سختی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریزی: خیلی تحت فشار بودم، کار سختی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید