تداوم نظارت بر فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش مجله آزمون اول، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مهر از بازدید های مشترک واحد بهداشت محیط و مدیریت غذا و دارو از فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در شهرستان مهر اطلاع داد.

تداوم نظارت بر فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش ، سید عبدالوهاب موسوی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر گفت: بازدید های مشترک واحد بهداشت محیط و مدیریت غذا و دارو از فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در شهرستان مهر تداوم دارد.

او ادمه داد: در این بازدید که با همراهی مدیر غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر انجام شد محلول های بدون مجوز بهداشتی معتبر، توقیف و الکل سنجی شد که همه محلول ها بدون الکل بودند در صورتی که محلول ضدعفونی نماینده دست بر پایه الکل، باید 70 درصد الکل داشته باشد.

موسوی با اشاره به فعالیت شبانه روزی بازرسان بهداشت محیط در شهرستان مهر، از شهروندان خواست هرگونه تخلف بهداشتی که تهدید علیه سلامت عمومی است را به سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات 190 اطلاع دهند تا کارشناسان شبکه با حضور در محل به موضوع رسیدگی نمایند.

مریم مقدم مدیر غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر نیز گفت: شهروندان باید محلول های ضدعفونی نماینده دست و سطوح را از داروخانه ها تهیه و در زمان خرید به پروانه بهداشتی ساخت درج شده در زیر آرم سازمان غذا و دارو توجه داشته باشند.

او با بیان اینکه ملاک اصالت محصولات بهداشتی فراوری داخل کشور شماره پروانه بهداشتی ساخت است، اضافه کرد: با مراجعه به سامانه fdascrm.ir که به راحتی با گوشی های تلفن همراه قابل ردیابی است، می توانیم در زمان خرید، اصالت و اعتبار پروانه بهداشتی ساخت محصول را جویا شویم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9357

به "تداوم نظارت بر فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم نظارت بر فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید