تشکر مادورو از کوشش های روسیه در حمایت از ونزوئلا

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس جمهور ونزوئلا که برای دیدار با مقام های ارشد روسیه سه وارد مسکو شده از تداوم تحکیم روابط با این کشور سخن گفت.

تشکر مادورو از کوشش های روسیه در حمایت از ونزوئلا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا که سه شنبه برای دیدار با مقام های عالی رتبه روسیه وارد مسکو شده، در گفت وگو با یک رسانه روسی از این کشور به دلیل حمایت از حاکمیت ونزوئلا تشکر کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک شبکه خبری روسیا 24 دوشنبه بخشی از مصاحبه با نیکلاس مادورو را پخش کرد که در آن وی از روسیه به خاطر حمایت از حاکمیت ونزوئلا قدردانی کرد.

مادورو اندکی پس از ورود به روسیه نیز در پستی در توییتر نوشت، ما برای تقویت روابط بسیار مثبت اینجا آمده ایم.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قرار است فردا چهارشنبه با مادورو دیدار کند.

آمریکا و گروهی از متحدان این کشور سوم بهمن ماه گذشته در اقدامی غیرقانونی خوان گوآیدو رهبر شورای ملی ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور موقت به رسمیت شناخته و مادورو را که تنها چند ماه پیش از آن با رأی بالای مردم ونزوئلا مجددا به ریاست جمهوری انتخاب شده بود، غیرقانونی اعلام کردند.

دولت آمریکا در ادامه کوشش برای اعمال فشار بر مادورو، از افزایش تحریم ها علیه ونزوئلا اطلاع داد.

دولت آمریکا روز دوشنبه از واکنش ملایم اروپا نسبت به بحران ونزوئلا انتقاد شدید کرد و مجددا خواهان اعمال تحریم های شدیدتر علیه دولت نیکلاس مادورو و یاری بیشتر به مهاجران شد.

روزنامه نیویورک تایمز نیز نوشت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا روز چهارشنبه جلسه ای را پیرامون ونزوئلا در سازمان ملل رهبری خواهد نمود. (جزئیات بیشتر)

طی روز های گذشته نیز بیش از 13 میلیون نفر از مردم ونزوئلا با امضای طوماری از دولت و حاکمیت ملی این کشور در برابر تحریم های مالی و سیاست های امپریالیستی آمریکا حمایت کردند.

انتهای پیغام/م

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2954

به "تشکر مادورو از کوشش های روسیه در حمایت از ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر مادورو از کوشش های روسیه در حمایت از ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید