تصاویر رسمی بیشتر از هواوی P30 پرو لو رفت

به گزارش مجله آزمون اول، هواوی تا پنج روز دیگر پرچمدار جدید خود را معرفی می نماید و سیل اطلاعات و عکس های لو رفته از این گوشی، هنوز پایانی ندارد. روز گذشته تصاویری جدید از گوشی هواوی P30 Pro منتشر شد که این محصول را در رنگ های خاص و زوایای مختلف آن نشان می دهد. پیش از این عکس ها، مشخصات سخت افزاری این گوشی نیز لو رفته بود و تقریبا آشنایی کاملی با هواوی P30 پرو داریم. برای مثال این گوشی از پردازنده فوق العاده 7 نانومتری Kirin 980 بهره خواهد برد. در بخش پشتی این محصول نیز چهار دوربین مختلف جای می گیرد و سنسور اثر انگشت این گوشی هم در زیر نمایشگر دستگاه است. همچنین این گوشی خود را به واسطه زوم 10 برابری هیبریدی، می تواند از دیگر گوشی ها متمایز کند. نسخه معمولی تر این گوشی که با نام هواوی P30 شناخته خواهد شد نیز زوم هیبریدی 5 برابری دارد که نصف برادر حرفه ای تر خودش است.

تصاویر رسمی بیشتر از هواوی P30 پرو لو رفت

عکس هایی که در بالا می بینید، توسط حساب کاربری evleaks در توییتر منتشر شده و می توان به صحت آن ها، اطمینان کامل داشت. چیزی که در این تصاویر بیش از همه جلب توجه می نماید، رنگ قرمز جدیدی است که هواوی برای این محصول در نظر گرفته که واقعا جذابیت بسیار زیادی دارد. همچنین تفاوت دو نسخه P30 Pro و P30 کاملا مشهود است. برای مثال گوشی P30 Pro دارای چهار دوربین در بخش پشتی است که یکی از آن ها لنزی مربعی شکل دارد و مربوط به زوم اپتیکال 7 برابری می گردد. همچنین گوشی P30 Pro دارای لبه های خمیده در نمایشگر است در صورتی که نسخه معمولی این گوشی، نمایشگری کاملا تخت دارد.

همچنین حضور بلندگوهای Sonos در تصاویر، احتمالا خبر از اهدای این بلندگوها به صورت رایگان به خریداران اولیه این گوشی خواهد بود. پیش تر سامسونگ هم اقدام مشابهی نموده بود و به کسانی که گلکسی اس 10 را پیش خرید می کردند، یک هدفون گلکسی بادز به رایگان هدیه می داد. هواوی هم با این کار می خواهد کوشش سامسونگ را تکرار کند.

مراسم معرفی گوشی های هواوی P30 قرار است در تاریخ ششم فروردین ماه برگزار گردد. مثل همواره ما در خبرنگاران مگ، این مراسم را به صورت وبلاگ نویسی زنده و پخش زنده، برای شما آماده خواهیم کرد و نباید فراموش کنید که با ما همراه باشید.

منبع: TheVerge

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 906

به "تصاویر رسمی بیشتر از هواوی P30 پرو لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی بیشتر از هواوی P30 پرو لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید