تعویض های استقلال خوب نبود، نباید همه چیز را گردن شفر انداخت

به گزارش مجله آزمون اول، محمد نوری در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: از استقلال مقابل الدحیل انتظار بیشتری می رفت؛ به خصوص که از حمایت سی، چهل هزار طرفدار هم در این بازی بهره می برد. اما متأسفانه بچه های ما در این بازی انتظارات را برآورده نکردند تا در نهایت نه برنده بازی شوند و نه امکان صعود به مرحله بعدی برای آنها فراهم باشد.

تعویض های استقلال خوب نبود، نباید همه چیز را گردن شفر انداخت

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: تعویض هایی هم که در این بازی دیدیم خیلی خوب نبود. قائدی اصلاً برای این بازی مناسب نبود و شجاعیان هم نباید ابتدای نیمه دوم از بازی خارج می شد. خود مجیدی هم در مصاحبه انتها بازی اش به این نکته اشاره نمود و از عملکرد بازیکنان تعویضی رضایت نداشت.

نوری در خصوص نقدها اخیر بعضی پیشکسوتان و کارشناسان نسبت به عملکرد وینفرد شفر بیان داشت: نمی دانم ملاک این اظهار نظرها نزد دوستان ما چیست. چطور می گردد تا یک هفته پیش، از شفر تعریف و تمجید می کردند اما امروز او بد شده و عامل همه اتفاقات تلخ در استقلال است؟ این نوع قضاوت کردن درست نیست. شفر اشکالاتی داشت و نقدهای هم به او و عملکردش وارد بود، اما اگر انصاف داشته باشیم باید بگوییم او عامل همه گرفتاری ها و بدبختی های استقلال نبود.

وی در ادامه بیان داشت: بعید نیست همین افرادی که تا دیروز از شفر تعریف می کردند و امروز علیه او صحبت می نمایند، در آینده هم همین رفتار را با مجیدی داشته باشند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: هنوز هم می گویم بهتر بود در خصوص شفر درایت بیشتری صورت می گرفت و این سه چهار بازی هم به او فرصت می دادند و در انتها فصل به نوعی بهتر او را برکنار یا تعلیق می کردند تا عواقب کمتری برای باشگاه استقلال داشته باشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1273

به "تعویض های استقلال خوب نبود، نباید همه چیز را گردن شفر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض های استقلال خوب نبود، نباید همه چیز را گردن شفر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید