جوانان نخبه را برای مدیریت آینده کشور آماده کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قزوین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از جوانان عصر شنبه در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار گشت.

جوانان نخبه را برای مدیریت آینده کشور آماده کنیم

عباس افلاطونی در این جلسه گفت: باید تلاش کنیم با تربیت جوانان توانمند آنها را برای آینده مدیریت کشور آماده کنیم زیرا افراد توانمند می توانند رضایت مردم را جلب کنند.

وی اضافه نمود: اگر بخواهیم اعتماد جوانان را جلب کنیم، اولاً باید با روی خوش با آنها برخورد کنیم سپس با هدایت درست آنها در جهتی که به آینده ای درخشان ختم شود زمینه شکوفایی استعدادهای آنها را فراهم کنیم.

افلاطونی شرح داد: دستگاه هایی که با امور جوانان ارتباط دارند باید با شناسایی نیازهای جوانان برای مهارت آموزی و تقویت بنیه علمی و مهارتی آنها اقدام کنند و در جهت جوابگویی به نیازهای آنها نیز مؤثر باشند.

وی گفت: ازدواج، اشتغال، تکریم شخصیت آنها از مسائلی است که باید مورد توجه متولیان امور جوانان انجام شود و اگر دستگاه های ذیربط به وظایف خود بخوبی عمل کنند می توان به حل مسائل این گروه امیدوار بود.

معاون فرماندار قزوین یادآور شد: در خصوص اختصاص اعتبار برای برگزاری جشنواره روز جوان مبالغی به شهرستان ها اختصاص یافته اما در مرکز استان این اعتبار جوابگو نیست و باید تجدید نظر شود تا بتوانیم جشنواره ای شایسته جوانان برگزار کنیم.

وی اضافه نمود: در انتخاب جوان برتر و نمونه شاخص های عمومی و تخصصی در نظر گرفته شده که لازم است در کنار آن صلاحیت عمومی فرد منتخب نیز مورد توجه قرار گیرد تا بتوان الگویی مناسب به جامعه معرفی کرد.

در ادامه تعدادی از جوانان دیدگاه، مسائل و نقطه نظر خود را با مسئولان مطرح کردند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 871

به "جوانان نخبه را برای مدیریت آینده کشور آماده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان نخبه را برای مدیریت آینده کشور آماده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید