حس خوب کریم در فارست: اینجا یک دنیای دیگر است

به گزارش مجله آزمون اول، اصلا اینجا یک دنیای دیگر است.همیشه ورزشگاه ها پر است و مردم حمایت می نمایند.امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوب است.

حس خوب کریم در فارست: اینجا یک دنیای دیگر است

به گزارش خبرنگاران ،کریم انصاری فرد که بعد از سرانجام مشکلاتش در ناتینگهام برای این تیم بازی نموده از حضور در فوتبال انگلیس خوشحال است و می گوید:خیلی خوشحالم که وارد فوتبال انگلیس شدم.شرایط فوتبال انگلیس خیلی با یونان فرق می نماید و فکر کنم اینجا مادر فوتبال جهانست.به نظرم خیلی می تواند به من یاری کند تا ادامه فوتبالم بهتر باشد.البته هنوز به هدف هایی که دارم نرسیده ام. از اول که فوتبال را آغاز کردم می خواستم به یک تیم بزرگ بروم و هنوز هم به کوششم ادامه می دهم.هر روز بیشتر کوشش می کنم و سعی می کنم بیشتر یاد بگیرم تا به هدفم برسم.

انصاری فرد درباره اولین تجربه بازی اش در چمپیونشیپ و انگلیس می گوید:خیلی حس خوبی بود. اصلا اینجا یک جهانی دیگر است.همیشه ورزشگاه ها پر است و مردم حمایت می نمایند.امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوب است. این قدر شرایط برای فوتبال بازی کردن راحت و در عین حال سخت است که جذابیت ها را بیشتر می نماید.لیگ بسیار سخت و فشرده ای است و بازیکنان درجه یک اروپایی در آن بازی می نمایند و از نظر فوتبالی و تجربه خیلی به من یاری خواهد نمود. کل جهان می دانند که لیگ انگلیس برترین لیگ جهانست.خیلی فشرده است و بازیکنان تراز اول زیادی در آن بازی می نمایند. باید هر روز در تمرین و بازی ها صد درصد آماده باشی تا عملکرد خوبی داشته باشی.خبرنگاران و رسانه ها خیلی روی این لیگ تمرکز دارند و در جهان بازتاب زیادی دارد بنابراین باشگاه ها شرایطی را فراهم نموده اند که بازیکنان در آرامش خاطر بتوانند آمادگی خود را حفظ نمایند.

کریم چند سال است به عنوان لژیونر فوتبال ایران در اروپا حضور دارد و حالا درباره شرایط زندگی و کار در انگلیس می گوید:این ششمین سالی است که بیرون ایران بازی می کنم و قبلا به این شرایط عادت نموده ام. در اروپا از کشوری به کشور دیگر رفتن، تغییر زیادی در فرهنگ زندگی ام ایجاد نمی نماید و فقط باید سریع خودم را با شرایط جدید وفق دهم. خدا را شکر از شهر ناتینگهام خیلی راضی هستم مردم این شهر عاشق فوتبال هستند و تیم قدیمی شهر که دو بار هم قهرمان اروپا شده طرفداران زیادی دارد.امیدوارم در این تیم مثمر ثمر باشم.

3-350

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 195

به "حس خوب کریم در فارست: اینجا یک دنیای دیگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حس خوب کریم در فارست: اینجا یک دنیای دیگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید