خبرنگاران دختران اسکواش باز ارومیه ای راهی مسابقات بین المللی یزد شدند

به گزارش مجله آزمون اول، ارومیه - خبرنگاران - رییس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت: سوین پورایراندوست، زهرا علی اکبری و باران روحانی، سه دختر نوجوان ارومیه ای برای شرکت در مسابقات بین المللی یزد راهی این استان شدند.

خبرنگاران دختران اسکواش باز ارومیه ای راهی مسابقات بین المللی یزد شدند

اکرم مهدی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این رقابت ها از 31 خرداد تا سوم تیر ماه جاری در سالن بین المللی کوثر صفاییه یزد در حال برگزاری است.

وی بیان نمود: این سه اسکواش باز ارومیه ای سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را دارند و این بار نیز برای کسب تجربه بیشتر راهی رقابت های بین المللی یزد شده اند.

وی ادامه داد: رقابت های بین المللی یزد در 2 بخش پسران و دختران زیر 19 سال در حال برگزاری است و طبق اعلام مسؤولان برگزار کننده نزدیک به 250 ورزشکار در آن حضور دارند.

رئیس هیأت اسکواش آذربایجان غربی گفت: رقابت های اسکواش پسران ایران، شامگاه آدینه با حضور 120 ورزشکار از 20 استان شروع و رقابت ها در 6 رده سنی برنامه ریزی شده است.

مهدی زاده اضافه نمود: اسکواش بازان شرکت کننده در این رقابت ها دارای رنکینگ جهانی می شوند.

به گزارش خبرنگاران هیات اسکواش آذربایجان غربی فعالیت خود را از سال 1389 شروع نموده است و به عنوان یک هیات نوپا در طول مدت 9 سال توانسته در ارزیابی فدراسیون جزو پنج هیات برتر ایران قرار گیرد.

7156/ 2093

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1669

به "خبرنگاران دختران اسکواش باز ارومیه ای راهی مسابقات بین المللی یزد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دختران اسکواش باز ارومیه ای راهی مسابقات بین المللی یزد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید