خبرنگاران هنرمندان هم نفس با سپیدجامگان خط اول مقابله با کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، تهران - خبرنگاران - این روزها هنرمندان هم نفس با سپید جامگان خط اول مبارزه با کرونا با انتشار محتواهای فرهنگی هنری سعی می کنند از روزهای کرونایی به سلامت بگذریم، برخی با توصیه های خودشان همچنان به جنگ با کرونا ادامه می دهند.

خبرنگاران هنرمندان هم نفس با سپیدجامگان خط اول مقابله با کرونا

به گزارش روز جمعه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی در این روزها، فیلم های پرخاطره سینمای ایران را زنده کرده است و با هشتگ سینما و سپیدجامگان سلامت به یادمان می آورد که ما همیشه سلامت مان را مدیون پزشکان و پرستاران بوده ایم.

کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن در ایران

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز 29 هزار و 406 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 2234 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 10 هزار و 457 نفر نیز بهبود یافته اند.

کیانوش جهانپور عصر پنجشنبه درباره آخرین شرایط ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن اعلام نمود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، 2389 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز 7 فروردین 1398 به 29 هزار و 406 نفر رسید. تا به امروز 10 هزار و 457 نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند. در طول 24 ساعت گذشته، 157 نفر از بیماران کووید19 جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به 2234 نفر افزایش یافت.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8745

به "خبرنگاران هنرمندان هم نفس با سپیدجامگان خط اول مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هنرمندان هم نفس با سپیدجامگان خط اول مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید