خودرو ارتباطات سیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مرز چذابه اعزام شد

به گزارش مجله آزمون اول، دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای سومین بار متوالی، اقدام به اعزام خودروی ارتباطات سیار خود به مرز چذابه با هدف خدمات رسانی به زائران حسینی در گردهمایی جهانی اربعین حسینی می نماید.

خودرو ارتباطات سیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مرز چذابه اعزام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای سومین بار متوالی، اقدام به اعزام خودروی ارتباطات سیار خود به مرز چذابه با هدف خدمات رسانی به زائران حسینی در گردهمایی جهانی اربعین حسینی می نماید.

عبدالحسین فرح بخش، مدیر حراست و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این خودرو با هدف انجام ماموریت در زمان بحران طراحی شده که در هر نقطه ای از کشور، بحران هایی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی رخ دهد، سیستم این خودرو، جایگزین سیستم مخابرات و ارتباطات آن منطقه می گردد.

فرح بخش درباره واحد هایی که از این سیستم استفاده می نمایند عنوان کرد: واحد حراست برای برقراری ارتباط رادیویی و برقراری ارتباط افراد در کمیته بحران دانشگاه، از این خودرو استفاده می نماید.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه نمود: این خودرو در مرز چذابه، پوشش رادیویی و تصویری تمامی منطقه دشت آزادگان، بستان، سوسنگرد، هویزه، حمیدیه و اهواز را به عهده دارد که تصویر برداری از بیمارستان صحرایی به صورت زنده و ارسال آن به مسوولان ذیربط برای دریافت تصمیم سازی های مقتضی، از دیگر قابلیت های این خودور است.

وی با اعلام اینکه تجهیزات این خودرو در امسال تکمیل شده، اعلام کرد: این خودرو از امروز تا پس از مراسم پیاده روی و گردهمایی جهانی اربعین در مرز چذابه مستقر است تا برای سومین بار، در راستای خدمات رسانی به زائران حسینی فعالیت کند.

مدیر حراست دانشگاه اعلام کرد: از این خودرو ارتباطات سیار در دانشگاه های علوم پزشکی کشور، سه نمونه وجود دارد که پوشش رادیویی و مخابراتی خدمات رسانی بهداشت و درمان در مرز چذابه توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مرز مهران توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و در مرز شلمچه بر عهده دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3291

به "خودرو ارتباطات سیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مرز چذابه اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو ارتباطات سیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مرز چذابه اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید