داستان موفقیت شرکت خبرنگاران

به گزارش مجله آزمون اول، حتما تا به حال نام خبرنگاران به گوشتان خورده است. شرکت خدمات هواپیمایی خبرنگاران یکی از بزرگ ترین شرکت های پیشرو در ارائه خدمات گردشگری و مسافرتی در سراسر ایران است که در طول مدت زمان فعالیتش توانسته به موفقیت های بسکمک با کمک مشتریان همیشگی خود دست پیدا نماید. به پاس این همراهی و رسیدن به موفقیت های بیشمار، امروز برای شما داستانی واقعی از فراز و نشیب هایی درباره خبرنگاران که از ابتدای این راهش داشته و نتیجه اش این شده که امروزه به بزرگ ترین دارایی خود یعنی؛ همراهی و اعتماد شما عزیزان رسیده است. از آن جایی که هدف خبرنگاران همواره رسیدن به بهترین درجات به همراه شما بوده و هست، با ما باشید تا داستان موفقیت خبرنگاران را با هم مرور کنیم.

داستان موفقیت شرکت خبرنگاران

همه چیز درباره خبرنگاران، از گذشته تا امروز

اولین بار شرکت خدمات هواپیمایی و گردشگری خبرنگاران در مرداد سال 1379 افتتاح شد اما چندی بعد، راهنمایی این شرکت به دست آقایان امیر فنائیان در سمت مدیر عامل و محسن رشنواد در سمت مدیریت هیئت مدیره سپرده شد. از همان ابتدای امر، مهم ترین اصلی که در این شرکت به رعایت آن تاکید بسیار ورزیده شد؛ به دست آوردن رضایت کامل مسافران به همراه ارائه خدمات، با کیفیتی متفاوت تر از هر شرکت دیگری که تا به حال در این زمینه فعالیت می نموده، بوده و هست. درباره خبرنگاران باید بگوییم که دغدغه مدیرانش همیشه این است که چگونه خدمات خود را به بهترین نحو ممکن هم به مشتریان و هم به آژانس های همکار ارائه نماید. به همین خاطر با ساخت زیربنایی محکم، سطوح بالایی از استاندارد را در زمینه ظرفیت پروازی و همچنین رزرو هتل و ارائه دیگر خدمات گردشگری هم به آژانس های همکار و هم به مشتریان خود به وجود آورده است.

درباره خبرنگاران باید بدانید که ماهیت این شرکت از ابتدا به این صورت شکل گرفت که با قدرت فعالیت خود را در هر زمینه ای شروع نماید. در اوایل خدمات این شرکت بر اساس فروش تور و بلیط بود اما کم کم وارد راهی شد که کمتر کسی آن را در ایران رفته بود! خبرنگاران فروش در فضای آنلاین و به صورت کاملا اینترنتی را شروع کرد و به نوعی بنیان گذار این شیوه از فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل در ایران شد. این واقعیت غیر قابل انکار است که فروش آنلاین سکوی پرتاب خبرنگاران به سمت پیروزیت های بی شمارش بوده و امروزه پس از گذشت سال ها، این شرکت یکی از به روزترین و پیشرفته ترین سیستم های آنلاین کشور را در زمینه فروش بلیط و رزرو هتل را دارا است. همچنین نام خبرنگاران در این سال ها همیشه در بین برترین فروشنده های پرواز در کل کشور و فعال ترین سامانه در زمینه رزرو هتل بوده است.

اما از هر چه که بگذریم، این سخن خوش تر است که از لحاظ اخلاقی اولین اولویت همه اعضا در خبرنگاران، رضایت مشتریان و مسافرینی است که این شرکت را برای ارائه خدمات در سفرهای خود انتخاب نموده اند. برای رضایت خاطر مشتریان، همیشه تلاش اعضا در خبرنگاران بر این است که مسافرین از اولین دقیقه حضور تا به آخرین لحظات، خدمات درست و بهینه ای را به همراه بهترین سیستم پشتیبانی دریافت کنند. شاید هم به همین خاطر است که برای 3 سال پیاپی خبرنگاران پیروز شده تا لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده را دریافت نماید. همچنین دفتر فروش مرکزی هواپیمایی Air France - KLM نیز به و بسیاری از ایرلاین های دیگر پس از سال ها با خبرنگاران به ایران، مجددا برگزار شدند.

درباره خبرنگاران و فضای کاری آن نیز باید بگوییم که بزرگ ترین سرلوحه بخش های مختلف شرکت توجه به منزلت انسانی کارکنان به وسیله بالابردن سطح دانش تخصصی پرسنل و آموزش مستمر آن ها و همچنین القای احترام، اعتماد پذیری و صداقت به آن هاست. سعی خبرنگاران همیشه بر آن بوده که از بین بهترین ها نیروهای خود را انتخاب کند تا از درون خوب سازمانیش، عالی ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. بی شک خبرنگاران یکی از شرکت هایی است که همیشه سعی بر ایجاد رابطه ای مستمر و اساسی بر پایه احترام با مشتریان و همکاران خود داشته است.

به همین صورت است که در بخش های مختلف خبرنگاران نه تنها احترام به کارکنان بلکه به طور متقابل، ارزش گذاری به مراجعان و رعایت کامل و اصولی ضوابط مشتری مداری که شامل رسیدگی به موقع و پاسخگویی به نقدها و پیشنهادات مشتریان است، به خوبی رعایت و اجرا می گردد. از جمله ابزارهای خبرنگاران در این راه؛ نظرسنجی های متداوم، CRM قوی، پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته و بسیاری از دیگر خدمات است.

درباره خبرنگاران باید بدانید که برای سال های متمادی نام این شرکت در بین بهترین فروشنده های پرواز و هتل در کل کشور بوده است. با توجه به طرف قرارداد بودن با 900 ایرلاین در سراسر دنیا و برای همه مسیرهای پروازی در سراسر دنیا با ارائه بهترین پروازها و همچنین با طرف قرارداد بودن با بیش از 200 هزار هتل در سراسر دنیا، می توانید به هر کجا که می خواهید با بهترین پروازها سفر کنید و در بهترین هتل ها در سرتاسر این کره خاکی نیز اقامت نمایید.

معرفی شعبات بین المللی خبرنگاران

یکی دیگر از اهداف مهم خبرنگاران این است که خدماتش را در سطوح بالای بین المللی و به صورت دنیای ارائه دهد و برای دستیابی به این امر لازم بوده که این شرکت در دیگر نقاط دنیا هم خدمات خوب خود را ارائه دهد. برای دستیابی به این امر هم اکنون خبرنگاران با افتتاح شعبات خود در 3 شهر بزرگ و مهم دنیا همچون استانبول، لندن و آنکارا؛ روند توزیع و ارئه خدمات خود را گسترده تر نموده و طیف بزرگ تری از مشتریان را در نظر گرفته است.

درباره خبرنگاران و شعبات مختلف آن باید بدانید که این شرکت در این راه اولین شعبه خارجی خود را در شهر استانبول و در سال 2010 میلادی افتتاح نمود. البته 2 سال بعد دفتر کنندگی خبرنگاران در پایتخت ترکیه یعنی؛ شهر آنکارا نیز افتتاح شد. نقاط روشن کارنامه دفاتر کنندگی خبرنگاران در هر دو شهر بزرگ ترکیه ای در این جاست که هر دوی این دفاتر تحت پوشش انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی، موسوم به یاتا (IATA) هستند. همچنین این دفاتر اقدام به سیستم رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط به سراسر نقاط دنیا برای مسافرین ترکیه ای نیز می کنند.

دفتر خبرنگاران در شهر لندن هم نیز در سال 2017 میلادی شروع به کار کرد و از همان ابتدا با ارائه سرویس های منحصر به فرد وارد رقابت با دیگر شرکت های خدمات مسافرتی در این شهر شد. خبرنگاران با استخدام کارشناسان زبده و با تجربه و همچنین ارائه خدمات خرید پرواز از بیش از 900 ایرلاین خارجی، رزرو هتل در 12 هزار شهر دنیا و در بیش از 200 هزار هتل و ارائه خدمات پکیج تور؛ امروزه در قامت یکی از بهترین دفاتر هواپیمایی در این شهر بزرگ و زیبا ظاهر شده است. راستی! می توانید تا درباره شعب خبرنگاران در دنیا در مجله خبرنگاران اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

داستان خبرنگاران را کامل و بی پیرایه برایتان توضیح دادیم. گفتیم که در این راه زیبا و پر فراز و نشیب چه مسیری را کنار شما پیموده تا بتواند رشد کند و به صندلی امروزی خود برسد. با این که همیشه نگاه خبرنگاران به فردایی بهتر و بالاترین نقطه های پیروزیت است اما شرکت مسافرتی و خدمات دنیاگردی خبرنگاران هیچ وقت فراموش نخواهد کرد که در این راه، حمایت شما عزیزان را داشته و دارد. در سرانجام از شما می خواهیم که اگر با ما تجربه سفر داشته اید و یا با خانواده خبرنگاران همراه بوده اید، نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2873

به "داستان موفقیت شرکت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان موفقیت شرکت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید