دانشگاه تهران میزبان 10 هزار مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی می شود

به گزارش مجله آزمون اول، مرحله حضوری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی با حضور داوطلبان و نمایندگان شرکت های متقاضی جذب نیرو در دانشگاه تهران برگزار می شود.

دانشگاه تهران میزبان 10 هزار مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی می شود

محمد حسین قمری دبیر شورای سیاستگذاری آزمون در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم آزمون استخدام بخش خصوصی در 7 ناحیه کشور در مراکز استان های تبریز، اهواز، اصفهان،کرمان، شیراز، مشهد و همدان؛ گفت: پنج شنبه شانزدهم اسفند، مصاحبه حضوری متقاضیان استان های تهران،قم، مازندران، البرز، سمنان، قزوین، گیلان و گلستان در دانشگاه تهران برگزار می شود.

وی افزود: امسال صد و سی هزار متقاضی در این آزمون ثبت نام کردند که پس از برگزاری آزمون اینترنتی در آذر 97، از پذیرفته شدگان هر ناحیه دعوت شد تا با حضور در مرحله مصاحبه حضوری و ارائه مدارک هویتی، توسط کنندگان شرکت ها مورد ارزیابی قرار گیرند و در نهایت با شرکت در آزمون صحت سنجی اصالت آزمون اینترنتی خود را تایید کنند.

قمری اعلام نمود: امسال بیش از یک هزار و 500 شرکت صنعتی تجاری و فناور برای جذب نیرو از طریق این آزمون اعلام آمادگی کردند.

براساس این گزارش، نخستین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال 1396 با حمایت ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دیگر نهادهای مرتبط با حضور نزدیک به 60 هزار نفر در 266 عنوان شغلی برگزار شد که 8 هزار و 200 نفر از شرکت کنندگان این آزمون در شرکت های خصوصی و دانش بنیان سراسر کشور مشغول به کار شدند.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت آزمون به نشانی www.inre.ir مراجعه کنند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 751

به "دانشگاه تهران میزبان 10 هزار مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران میزبان 10 هزار مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید