درخواست تاج از فیفا برای حل مشکل پرداخت مطالبات فوتبال ایران

به گزارش مجله آزمون اول، مهدی تاج طی نامه ای به رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا ضمن انتقاد از تحریم های بی اساس آمریکا، خواستار برطرف مشکل پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا شد.

درخواست تاج از فیفا برای حل مشکل پرداخت مطالبات فوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در نامه ای خطاب به جیانی اینفانتینو نوشت: ضمن تقدیر و تشکر از ابراز محبت جنابعالی به فدراسیون فوتبال و اینجانب درباره موضوع ورود بانوان، مایلم مسائلی را درباره موضوعات اقتصادی فدراسیون فوتبال به اطلاع شما برسانم.

همانظور که مستحضرید علی رغم پیگیری های مستمر فدراسیون فوتبال و دستورات مثبت جنابعالی هنوز هیچ گونه وجهی از سوی فیفا توسط فدراسیون فوتبال وصول نشده است.

این مشکل که تاکنون به دلیل تحریم های بی اساس آمریکا به فوتبال ما تحمیل شده است، مسائل جدی را برای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ایجاد نموده است که حتی فدراسیون حقوق سرمربی تیم ملی و کادر فنی و پاداش بازیکنان را در دور جدید پرداخت ننموده است.

ادامه این روند مسائل جدی را در راستا رو به پیشرفت و گسترش فدراسیون فوتبال به وجود خواهد آورد.

انتظار من و خانواده بزرگ فوتبال کشور از جنابعالی این است که به هر شکل ممکن دستور فرمایید وجوه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از طرف فیفا یا به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت شود و یا بانکی را متقاعد کنید تا این مهم جهت انتقال مرتفع شود.

منتظر مساعدت و پاسخ فوری حضرتعالی در این باره هستیم.

فدراسیون فوتبال مبلغی افزون بر 6 میلیون دلار در فیفا پول بلوکه شده دارد که به دلیل شرایط تحریم این پول به حساب فدراسیون واریز نشده است.

مدت هاست که فدراسیون فوتبال با فیفا در حال مکاتبه و رایزنی است که پول های بلوکه شده به دست خود فدراسیون فوتبال برسد تا بخشی از مسائل اقتصادی این فدراسیون رفع شود.

با وجود رایزنی های متعدد فدراسیون فوتبال و حتی صحبت حضوری مهدی تاج با اینفانتینو رئیس فیفا هنوز هم این مشکل پابرجاست.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3249

به "درخواست تاج از فیفا برای حل مشکل پرداخت مطالبات فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست تاج از فیفا برای حل مشکل پرداخت مطالبات فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید