رحمان احمدی: نمی گردد گفت داوری برای یک تیم خاص بوده است، امروز افتضاح بودیم

به گزارش مجله آزمون اول، دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: نمی گردد گفت که داوری برای یک تیم خاص بوده است و همه تیم ها از داوری سود و زیان بردند.

رحمان احمدی: نمی گردد گفت داوری برای یک تیم خاص بوده است، امروز افتضاح بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، رحمان احمدی پس از شکست 3 بر یک پارس جنوبی مقابل پرسپولیس گفت: خیلی، خیلی بد بودیم و دلیلش را نمی دانم، ولی خب همه مان بد بودیم و این نتیجه رقم خورد. در تعطیلات نیم فصل یک بازسازی می کنیم و برای نیم فصل دوم آماده می شویم.

وی درباره رتبه آخر فصل پارس جنوبی گفت: بالاخره تعطیلات را پیش رو داریم و با شرایط و مسائل مالی که داشتیم ان شاءالله امیدواریم که در نیم فصل دوم بهتر باشیم، چون لیاقتش را داریم و امروز هم بدترین بازی مان را انجام دادیم.

دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی درباره این موضوع که می گویند داوری به نفع پرسپولیس است، گفت: امروز که داوری بی نظیر و عالی بود و مسئله ای هم نبود. امروز ما افتضاح بودیم و خیلی بد بازی کردیم و پرسپولیس هم خوب بازی کرد. بحث داوری برای همه تیم هاست و همه تیم ها هم ضرر می نمایند و هم سود می برند. داوران هم انسان هستند و هیچ کس دوست ندارد اشتباه کند. همان طور که منِ بازیکن دوست ندارم، اشتباه کنم، داور هم ممکن است یک لحظه سوت اشتباه بزند، دیروز هم یاری داور اشتباه کرد و یک سوت اشتباه برای استقلال زد. نمی گردد گفت که داوری برای یک تیم خاص بوده و همه تیم ها از داوری سود و زیان برده اند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 366

به "رحمان احمدی: نمی گردد گفت داوری برای یک تیم خاص بوده است، امروز افتضاح بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان احمدی: نمی گردد گفت داوری برای یک تیم خاص بوده است، امروز افتضاح بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید