سابقه نداشته لیگ برتر کشتی با چنین کیفیتی برگزار گردد

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم تا ثبت جهانی توس گفت: در 10- 15 سال اخیر سابقه نداشته که لیگ با چنین کیفیتی برگزار گردد.

سابقه نداشته لیگ برتر کشتی با چنین کیفیتی برگزار گردد

مجید خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در مورد رجحان 9 بر یک تیمش برابر هیات شهرستان خرم آباد اظهار کرد: کشتی های خوبی را شاهد بودیم و تیم حریف جوان و با انگیزه بود و بیشتر هدف شان برنامه ریزی برای آینده و کسب تجربه است.

وی با بیان اینکه کشتی گیران ما جوان و باتجربه هستند، ادامه داد: کشتی های خوبی برگزار گردید و با توجه به حضور خوب و تماشاگران مهمان نواز لرستانی مسرور بودیم از اینکه در خرم آباد هستیم.

خدایی با بیان اینکه در 10- 15 سال اخیر سابقه نداشته که لیگ با چنین کیفیتی برگزار گردد، توضیح داد: در سال های گذشته تیم ها از کشتی گیران خارجی در مراحل پایانی لیگ استفاده می کردند اما در فصل جاری از همان روز اول همه خارجی ها به روی تشک رفتند و این نشان می دهد که سطح لیگ بالاست.

سرمربی تیم تا ثبت جهانی توس با بیان اینکه کار خیلی سختی داریم، اضافه نمود: بضاعت چند تیم دیگر بیشتر است و نفرات بهتری گرفته اند و وقتی ما آغاز کردیم سه تیم مطرح نفرات موردنظر را جذب نموده بودند.

وی اضافه نمود: با این حال تیم خوبی داریم و کوشش می کنیم که نتایج خوبی بگیریم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3475

به "سابقه نداشته لیگ برتر کشتی با چنین کیفیتی برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سابقه نداشته لیگ برتر کشتی با چنین کیفیتی برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید