سفر ایمن نیازمند رعایت قوانین است

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: زائران اربعین حسینی به منظور داشتن سفری ایمن باید قوانین و مقررات هدایت و رانندگی را به طور کامل رعایت نمایند.

سفر ایمن نیازمند رعایت قوانین است

همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: با توجه به اینکه موج بازگشت زائران به کشورپایان یافته است، اما هنوز تعدادی از زائران همچنان وارد کشور می شوند و از آنجا که سفر طولانی را در پیش داشته اند از آنان خواهشمندیم قوانین ساده هدایت و رانندگی را به طور کامل رعایت نمایند تا سفر ایمنی را داشته باشند.

او ادامه داد: رانندگان گرامی سعی نمایند فاصله مناسب را با سایر وسایل نقلیه حفظ نمایند و به دلیل عدم آشنایی بعضی رانندگان به جاده از عجله و شتاب در جاده ها خودداری نمایند.

همتی زاده عنوان نمود: رانندگان توجه داشته باشند که در هنگام رانندگی از استعمال دخانیات و همچنین خوردن و آشامیدن خودداری نمایند.

او اعلام کرد: استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده شود ممنوع بوده و با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: رانندگان سعی نمایند بهترین زمان را برای بازگشت به شهر های خود انتخاب نمایند و از رانندگی در شب تا حد ممکن بپرهیزند.

ن

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3445

به "سفر ایمن نیازمند رعایت قوانین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ایمن نیازمند رعایت قوانین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید