فتحی: انصراف استراماچونی برآورد است، علاوه بر میلیچ، یک هافبک هم جذب می کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرعامل استقلال درباره حواشی پیش آمده برای حضور مدافع مدنظر این تیم در ایران توضیح داد.

فتحی: انصراف استراماچونی برآورد است، علاوه بر میلیچ، یک هافبک هم جذب می کنیم

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال درباره مسائل پیش آمده برای حضور میلیچ در ایران و ناراحتی استراماچونی از این بابت اظهار کرد: در خصوص ورود میلیچ باید بگویم که چهارشنبه شب و در واقع بامداد پنجشنبه با سرمربی تیم برای جذب این بازیکن به توافق رسیدیم. از پنجشنبه صبح مقدمات تهیه ویزا و بلیت برای این بازیکن را آغاز کردیم. با توجه به تعطیلی پنجشنبه و جمعه، روز شنبه با فدراسیون مکاتبه کردیم و حتی غیرمکتوب هم پیگیر بودیم تا مسائلی که الان به وجود آمده، برای این بازیکن و ایجنتش به وجود نیاید.

او اضافه نمود: شنبه شب یکی از ایجنت های این بازیکن از اسپانیا وارد تهران شد و یکشنبه جلسه خوبی در باشگاه با او داشتیم. در کلیات با هم به توافق رسیدیم و شرایط عقد قرارداد هم آماده شد. عصر دیروز باید میلیچ و دیگر ایجنت او وارد تهران می شدند. متاسفانه به دلیل اینکه نامه ای از فدراسیون به نهاد مربوطه در فرودگاه نرسیده بود، این 2 نفر نتوانستند وارد تهران شوند. به همین دلیل آن ها با هماهنگی باشگاه استقلال به دوبی رفتند و فردا یا پس فردا بعد از صدور ویزا به ایران بازمی گردند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: ان شاءالله هم این بازیکن و هم یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی که مدنظر سرمربی تیم بوده، جذب خواهند شد. تاکنون تمام گزینه های مدنظر سرمربی تیم جذب شده اند و با هماهنگی بین من و سرمربی تیم در حال رایزنی با سایر گزینه ها هستیم.

فتحی گفت: متاسفانه اخبار مربوط به انصراف استراماچونی از هدایت استقلال فقط برآورد است. از هواداران می خواهم به این حاشیه ها توجه نکنند. کسانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند، چنین مواردی را از طریق فضای مجازی مطرح می کنند. قبلا هم گفتیم که باشگاه از طریق مجاری قانونی این موارد را پیگیری می کند. ما برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بستر را فراهم کردیم.

او در پایان اعلام نمود: من قطعا اخبار مربوط به انصراف استراماچونی را تکذیب می کنم. هماهنگی کامل بین من و استراماچونی وجود دارد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2223

به "فتحی: انصراف استراماچونی برآورد است، علاوه بر میلیچ، یک هافبک هم جذب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: انصراف استراماچونی برآورد است، علاوه بر میلیچ، یک هافبک هم جذب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید