فعالیت شورای فنی تیم های ملی کشتی در ابهام

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی از جمله میراث رسول خادم در فدراسیون کشتی بود که سالها پیش تشکیل و وارد چارت سیاست گذاری های کلان این فدراسیون شد.

فعالیت شورای فنی تیم های ملی کشتی در ابهام

شوراهایی که جمعی از پیشکسوتان و صاحب نظران کشتی آزاد و فرنگی را گردهم آورده بود تا هرگاه تیم های ملی در هر رده سنی احتیاج به تصمیم گیری و چاره اندیشی داشتند، این جماعت وارد گود می شدند. البته عملکرد این شوراها در همان زمان ریاست رسول خادم هم با نقدها فراوانی همراه بود و بسیاری از منتقدان فدراسیون وقت، وجود این شوراها را دیکته کردن تصمیمات خادم در قالب شورایی می دانستند.

به هر حال با انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی، بقا و ادامه همکاری این شوراهای فنی هم در هاله ای از ابهام قرار گرفته و تعیین نیست رئیس جدید احتیاجی به چنین جمعی از پیشکسوتان به عنوان تصمیم گیرنده در سطوح ملی دارد یا خیر؟

هر چند که فعالیت این شوراها، بعد از استعفای رسول خادم و حضور دو سرپرست بعدی فدراسیون کشتی، بسیار کمرنگ و عملاً جلسات این جمع تعطیل شده بود، اما با توجه به کورسوی انتخاب مدیری از جنس خادم، همچنان چراغ این شوراها نیز روشن مانده بود. کورسوی امیدی که با انتخاب رئیس جدید رو به خاموشی است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1923

به "فعالیت شورای فنی تیم های ملی کشتی در ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت شورای فنی تیم های ملی کشتی در ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید