قول ترامپ در سالگرد یازدهم سپتامبر

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس جمهوری آمریکا در سالگرد یازدهم سپتامبر قول داد که نبرد علیه طالبان در افغانستان تشدید گردد.

قول ترامپ در سالگرد یازدهم سپتامبر

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پنتاگون اضافه کرد: در چهار روز گذشته به دشمنانمان سخت تر از گذشته ضربه زدیم و این موضوع ادامه پیدا می نماید. رئیس جمهوری آمریکا جزئیات بیشتری درباره این ضربه که از آن نام برد اعلام نکرد.

روز دوشنبه گذشته نیز ترامپ گفته بود: در چهار روز گذشته، به دشمن سخت تر از ده سال گذشته ضربه وارد کردیم.

ترامپ تأکید کرد، مذاکرات با طالبان پس از حمله چند روز گذشته این گروه لغو شد.

رییس جمهوری آمریکا در روز هشتم سپتامبر با انتشار یک توییت از انتها مذاکرات صلح با طالبان خبر داده بود. ترامپ نوشته بود، این تصمیم پس از آن گرفته شد که طالبان مسئولیت دو حمله هفته گذشته در کابل را که منجر به مرگ یک سرباز آمریکایی و 11 تن دیگر شد، بر عهده گرفت.

به گزارش یورو نیوز، تعداد سربازان فعلی آمریکا در افغانستان حدود 14 هزار نفر تخمین زده می گردد؛ در حالی که در سال 2010 تعداد 100 هزار سربازان آمریکایی در این کشور حضور داشتند.

ترامپ همچنین در سخنرانی خود در پنتاگون، شبه نظامیانی را که قصد حمله دیگر به خاک آمریکا را دارند، تهدید کرد و گفت که پاسخ به این حمله مانند چیزهایی که قبلا دیده اید، نخواهد بود.

وی گفت: اگر به هر دلیلی آن ها به کشور ما برگردند، ما به هر کجا که هستند، می رویم و از قدرتی استفاده خواهیم کرد که نمونه آن را ایالات متحده هیچ گاه استفاده نکرده است.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: من حتی درباره قدرت هسته ای صحبت نمی کنم. آن ها هرگز چیزی مانند آنچه برایشان رخ می دهد، نخواهند دید. ، ایسنا

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2726

به "قول ترامپ در سالگرد یازدهم سپتامبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول ترامپ در سالگرد یازدهم سپتامبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید