لاتزیوی 10 نفره باخت را با برد عوض کرد

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خارج از خانه آبی پوشان پایتخت پیگیری شد.

لاتزیوی 10 نفره باخت را با برد عوض کرد

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته بیستم سری A امروز (یکشنبه) یک دیدار برگزار شد که در آن تیم فوتبال لاتزیو در خانه اودینزه به رجحان 3 بر 2 دست پیدا کرد.

لاتزیو در شرایطی 3 امتیاز این بازی را از آن خود کرد که تا دقیقه 82 از میزبان خود عقب بود. آنتونیو دی ناتاله، مهاجم و کاپیتان کهنه کار اودینزه در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. آنتونیو کاندروا در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی کار را برای لاتزیو به تساوی کشاند اما تنها 5 دقیقه بعد امانوئل بادو دوباره میزبان را پیش انداخت.

این نتیجه تا 8 دقیقه به خاتمه بازی پا بر جا بود تا اینکه گل به خودی آندره آ لاتزاری، بازیکن اودینزه در دقیقه 82 دوباره لاتزیو را به بازی برگرداند و در آخرین دقیقه هم هرنانس گل پیروزی بخش را به سود آبی پوشان پایتخت به ثمر رساند.

لاتزیو هر 3 گل خود را پس از اخراج اوگنی اونازی و 10 نفره شدنش در دقیقه 54 به ثمر رساند. با این پیروزی مردان ادی رجا 27 امتیازی شدند و به رده هفتم جدول رده بندی سری A صعود کردند.

هفته بیستم سری A امروز با برگزاری 7 دیدار به خاتمه می رسد که برنامه این بازی ها به شرح زیر است:

آتالانتا - کالیاری

بولونیا - ناپولی

کاتانیا - فیورنتینا

کیه وو - پارما

جنوا - اینتر

ساسولو - تورینو

میلان - هلاس ورونا

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3019

به "لاتزیوی 10 نفره باخت را با برد عوض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاتزیوی 10 نفره باخت را با برد عوض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید