لیگ قهرمانان اروپا، گالاتاسرای با وجود شکست خانگی راهی لیگ اروپا شد، شالکه در خانه به برتری دیرهنگام دست یافت

به گزارش مجله آزمون اول، پرونده گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با حضور گالاتاسرای در لیگ اروپا بسته شد.

لیگ قهرمانان اروپا، گالاتاسرای با وجود شکست خانگی راهی لیگ اروپا شد، شالکه در خانه به برتری دیرهنگام دست یافت

به گزارش خبرنگاران ، هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با قطعی شدن حضور تیم فوتبال گالاتاسرای در لیگ اروپا شروع شد.

در گروه چهارم که از قبل اول شدن پورتو و دوم شدن شالکه تعیین شده بود، گالاتاسرای با وجود شکست 3 بر 2 خانگی مقابل پورتو سوم شد و به لیگ اروپا رسید. در این بازی، مونتیرو در دقیقه 17، مارگا در دقیقه 42 (از روی نقطه پنالتی) و اولیویرا در دقیقه 57 برای پورتو و فغولی در دقیقه 1+45 (از روی نقطه پنالتی) و دردیوک در دقیقه 56 برای گالا گل زدند.

در دیگر بازی، شالکه در خانه با گل شوپف در دقیقه 1+90 ، یک بر صفر لوکوموتیو مسکو را برد و مانع صعود این تیم به لیگ اروپا شد.

در جدول گروه چهارم، پورتو با 16 و شالکه با 11 امتیاز به دور بعد صعود کردند و گالاتاسرای 4 امتیازی، بالاتر از لوکوموتیو 3 امتیازی سوم شد و به لیگ اروپا رسید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 352

به "لیگ قهرمانان اروپا، گالاتاسرای با وجود شکست خانگی راهی لیگ اروپا شد، شالکه در خانه به برتری دیرهنگام دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، گالاتاسرای با وجود شکست خانگی راهی لیگ اروپا شد، شالکه در خانه به برتری دیرهنگام دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید