متن استعفای امیررضا خادم از پست معاونت وزارت ورزش و جوانان

به گزارش مجله آزمون اول، دوره پنج ساله فعالیت امیررضا خادم در وزارت ورزش و جوانان با تسلیم استعفای او به مسعود سلطانی فر سرانجام یافت.

متن استعفای امیررضا خادم از پست معاونت وزارت ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیررضا خادم طی پنج سال گذشته تحت عنوان معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان ها در وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کرد، تا اینکه تصمیم به حضور در وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی گرفت.

او به همین خاطر با تسلیم استعفای خود به مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به فعالیت خود در این وزارتخانه خاتمه داد.

متن نامه استعفای خادم خطاب به وزیر ورزش به توضیح زیر است:

جناب آقای سلطانی فر

مقام عالی وزارت

با سلام؛ احتراماً، همان طور که مستحضرید، پیرو مذاکرات صورت گرفته با مسئولین ارگانی دیگر و احتمال ادامه خدمت در آن مجموعه وزین، موجب امتنان است، با اتمام مأموریت اینجانب در وزارت ورزش و جوانان موافقت فرمائید. بنده، پدر و برادرم بیش از 60 سال است صادقانه و بی تکلف خدمتگزار ورزش کشور بوده ایم، باز هم هر کجا احساس کنم می توانم منشأ خدمتی بوده، با افتخار، بی ادعا و مشتاقانه پا پیش گذارده و انجام وظیفه خواهم نمود. در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از جنابعالی و جناب آقای دکتر گودرزی (وزیر پیشین ورزش و جوانان) و همچنین کلیه اعضای محترم شورای معاونین و کمیته ملی المپیک، آرزومندم در فرصت اندک باقی مانده تا بازی های المپیک 2020(به خصوص در شرایط بسیار حساس سال 98 که به تعبیر همه کارشناسان، کشور درگیر یک جنگ مالی تمام عیار خواهد بود) با درایت و تدبیر جنابعالی، مدیران ارشد وزارت، کمیته ملی المپیک و همچنین رؤسا فدراسیون ها، مدیران کل استان ها، هیأت های ورزشی و مربیان، شاهد درخشش ورزشکاران دختر و پسر ایرانی باشیم.

امیررضا خادم

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 737

به "متن استعفای امیررضا خادم از پست معاونت وزارت ورزش و جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن استعفای امیررضا خادم از پست معاونت وزارت ورزش و جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید