محسن رضایی: برجام در باتلاق قرار گرفته و راه پس و پیش ندارد ، به دنبال جوانگرایی در مجمع تشخیص هستیم

به گزارش مجله آزمون اول، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برجام به دلیل بعضی خوش بینی ها در باتلاق قرار گرفته است و راه پس و پیش ندارد.

محسن رضایی: برجام در باتلاق قرار گرفته و راه پس و پیش ندارد ، به دنبال جوانگرایی در مجمع تشخیص هستیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاحیه دستاورد های علمی-پژوهشی پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص ضمن تبریک روز میلاد پرچمدار کربلا و گفتمان عاشورا حضرت زینب (س)، گفت: امیدوارم انقلاب، به همه اهداف خود برسد.

وی تاکید نمود: در جهانی امروز هرچه انسان جلوتر می رود، بر پیچیدگی امور زندگی اش و عدم قطعیت های امور، اضافه کرده می گردد؛ بنابراین انسان امروز بیش از دیروز به فکر و اندیشه احتیاج دارد. عصری که ما در آن قرار داریم با شتاب بیشتری تعاملات جهانی را به هم ارتباط داده است و در فضای مجازی مسئله ای در آن سر جهان توئیت می گردد و در آن سوی دیگر جهان مطرح می گردد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیح داد: امروز وقتی می خواهیم مسئله ای را که تابع متفاوتی دارد آنالیز کنیم احتیاج به تحقیقات گسترده داریم تا پاسخ مناسبی برای آن پیدا کنیم.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از کانون های مهم در منطقه است، گفت: در اطراف ما و از هر چهار طرف روی ایران اثر وجود دارد. ایران در کانون پرحادثه ترین و پر رویدادترین نقطه سیاسی به عنوان کانون واقع شده است.

وی اضافه کرد: در برجام که کار ملی روی آن صورت گرفت، از حمایت های قاطع رهبر انقلاب تا انتقاد منتقدین دلسوز، کار های مهمی پیرامون آن انجام شد، اما به دلیل بعضی خوش بینی ها می بینیم کاری به این بزرگی و گستردگی در باتلاق قرار گرفته و راه پس و پیش ندارد؛ ما نمی توانیم با اقدامات شتابزده به نتیجه برسیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت در دور جدید با تاکیدات رهبر انقلاب به این نتیجه رسیده است که پژوهش های خود را عمق بدهد، اضافه کرد: به دنبال جوانگرایی در مجمع هستیم، پژوهشگران مبتکر و جوانی در سراسر کشور وجود دارد.

رضایی تاکید نمود: امروز پژوهشکده تحقیقات راهبردی می خواهد کانون پژوهش های راهبردی را برای دستیابی به سیاست های موثر به وجود آورد.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه، دستاورد های پژوهشی پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت در یک سال اخیر به نمایش گذاشته شد و یاسر برخورداری معاون علمی پژوهشی این پژوهشکده، محمد مجید فولادگر رئیس گروه اجتماعی فرهنگی، محمّد نظری رئیس گروه سیاست خارجه و روابط بین الملل، محمّدعلی الفت پور رئیس گروه حقوقی و پوریا پرتو از کارشناسان گروه مالی و امور زیربنایی این پژوهشکده، گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5168

به "محسن رضایی: برجام در باتلاق قرار گرفته و راه پس و پیش ندارد ، به دنبال جوانگرایی در مجمع تشخیص هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن رضایی: برجام در باتلاق قرار گرفته و راه پس و پیش ندارد ، به دنبال جوانگرایی در مجمع تشخیص هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید