مدیر ورزشی PSG: مذاکرات برسر نیمار جدی تر از گذشته شده است

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن تأیید کرد ستاره برزیلی اش فردا در ترکیب PSG مقابل تیم نیم نخواهد بود و مدیر ورزشی این تیم هم از جدی شدن مذاکرات برسر این بازیکن اطلاع داد.

مدیر ورزشی PSG: مذاکرات برسر نیمار جدی تر از گذشته شده است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن فردا شب (یکشنبه) در حالی در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه به مصاف تیم نیم می رود که با اعلام توماس توخل، نیمار در این دیدار پاریسی ها را همراهی نخواهد کرد. دلیل این موضوع هم آینده مبهم این بازیکن در PSG است.

لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن هم گفت: مذاکرات بر سر نیمار نسبت به گذشته جدی تر شده اما هنوز توافقی صورت نگرفته است. باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. باید بدانیم که آینده نیمار به چه صورت خواهد بود.

لئوناردو در حالی نامی از باشگاه یا باشگاه هایی که در حال حاضر با آنها برسر انتقال نیمار مذاکره می نمایند، نبرده است که شایعات زیادی در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا مطرح است.

نیمار 27 ساله که دو سال پیش در ازای فعال شدن بند فسخ 222 میلیون یورویی قراردادش توسط پاری سن ژرمن، بارسلونا را به مقصد این تیم فرانسوی ترک کرد، در دو فصل اخیر 51 گل در 58 بازی به ثمر رسانده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2191

به "مدیر ورزشی PSG: مذاکرات برسر نیمار جدی تر از گذشته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ورزشی PSG: مذاکرات برسر نیمار جدی تر از گذشته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید