مسدودسازی حساب کاربری مرتبط با رئیس جمهور آمریکا توسط توییتر

به گزارش مجله آزمون اول، شبکه اجتماعی توییتر یکی از حساب های مرتبط با رئیس جمهور آمریکا را به دلیل دروغ پردازی مسدود کرد.

مسدودسازی حساب کاربری مرتبط با رئیس جمهور آمریکا توسط توییتر

به گزارش خبرنگار ، بر اساس گزارشی که به تازگی در روزنامه آمریکایی دیلی بیس منتشر شده است، توییتر در روزهای اخیر یک حساب کاربری که با دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در ارتباط بوده است را مسدود کرد. توییتر علت این اقدام خود را دروغ پردازی و انتشار محتوای منحرف کننده افکار عمومی از سوی این حساب کاربری عنوان نموده است. ترامپ چند روز پیش و درست پیش از مسدود سازی این حساب یکی از پیغام های آن را ریتوییت نموده بود.

رتبه بندی نظرات، اقدام جدید فیسبوک برای ارتقاء سطح معنایی پست ها

توییتر اعلام نموده است این حساب که با نام کاربری LYNN THOMAS فعالیت می کرد تا پیش از مسدودسازی بارها از سوی این شبکه اجتماعی هشدارهایی را برای عدم رعایت قوانین توییتر دریافت نموده بود و متهم به نشر اطلاعات دروغ و استفاده غیرقانونی از چندین حساب به صورت هم زمان بود.

مبارزه توییتر با دروغ پردازی در این شبکه اجتماعی

رئیس جمهور آمریکا توییتی با محتوایی در خصوص انتخابات و دشمن خواندن دموکرات ها که در این حساب کاربری منتشر شده بود را ریتوییت کرد. دونالد ترامپ همیشه شخص خود و کشور آمریکا را مدعی حقوق بشر و اجراکننده آن می داند ولی در عمل با رفتارهای گوناگون از قبیل توییت هایی با محتوای ناقض دموکراسی بارها حقوق بشر را زیر پا گذاشته است.

کارشناسان تنها اتهام صفحه LYNN THOMAS در توییتر را دروغ پردازی و استفاده های غیرقانونی ندانسته و با اشاره به بعضی از توییت های موجود در این حساب کاربری، ترویج خشونت و جنایت را جرم دیگر آن عنوان کردند. این دومین بار در کمتر از یک ماه اخیر است که توییتر حساب کابری یکی از کاربرانی که ترامپ توییت او را ریتوییت نموده است را مسدودسازی می نماید. چندی پیش توییتر در اقدامی مشابه حساب کاربری شخصی به نام Reagan Battalion را مسدود کرد. در این مورد نیز رئیس جمهور آمریکا یکی از پیغام های او را ریتوییت نموده بود.

بدون شک این گونه اقدامات از سوی بزرگ ترین حمایت کننده تروریسم در جهان، نیات و تفکرات واقعی آن ها را به عموم مردم نشان می دهد و تا حد زیادی پرده از رفتارهای عوام فریبانه سیاست مداران آمریکایی برمی دارد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2070

به "مسدودسازی حساب کاربری مرتبط با رئیس جمهور آمریکا توسط توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدودسازی حساب کاربری مرتبط با رئیس جمهور آمریکا توسط توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید