مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات نقشه گوگل تا ساعت هوشمند سامسونگ

به گزارش مجله آزمون اول، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات نقشه گوگل تا ساعت هوشمند سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت اپل از بعضی از ایموجی های جدید خود رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت این ایموجی ها از اواخر امسال میلادی وارد سیستم عامل های اصلی جمله iOS، iPadOS، macOS و WatchOS می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس گزارش رسانه های چینی از فردا گوشی آنر 20 در رنگ آبی فانتوم وارد بازار می گردد البته جالب است بدانید که این گوشی با رنگ مذکور فعلا در چین رونمایی می گردد.مشروح خبر اینجا بخوانید.

نقشه گوگل ایستگاههای کرایه دوچرخه را در 16 کشور و 24 شهر نشان خواهد داد. این برنامه برای افرادی که در شهرهای بزرگ برای تردد از دوچرخه استفاده می نمایند بسیار مفید خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی هوشمند ویوو Y7s یکی از گوشی های هوشمندی است که بسیاری از کاربران و فعالان بازار منتظر رونمایی رسمی آن هستند. اخیرا اطلاعاتی جدید از این گوشی هوشمند فاش شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس خبرهایی که از سوی شرکت سامسونگ منتشر شده است، انتظار می رود ساعت هوشمند و جدید این شرکت تا سال 2020 به ECG مجهز گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت شیائومی اعلام نموده که گوشی ردمی نوت 7 را با رنگبندی جدید نقره ای یخی وارد بازار می نماید. این خبری خوش برای افرادی است که دوست دارند گوشی هایی با رنگبندی جدید داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1898

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات نقشه گوگل تا ساعت هوشمند سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات نقشه گوگل تا ساعت هوشمند سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید