ناظم الشریعه: صعود نموده ایم اما مرحله مقدماتی را جدی می گیریم

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا روز پنجشنبه گذشته در مالزی برگزار گردید.

ناظم الشریعه: صعود نموده ایم اما مرحله مقدماتی را جدی می گیریم

تیم ملی ایران در گروه B منطقه آسیای مرکزی و جنوبی با تیم های ترکمنستان و قرقیزستان همگروه شد. با توجه به صعود دو تیم از این گروه به مرحله نهایی و همچنین میزبانی ترکمنستان در مرحله نهایی جام ملت های آسیا، می توان گفت ایران و قرقیزستان پیش از آغاز رقابت های مرحله نهایی صعود خودشان را قطعی نموده اند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در این ارتباط به خبرنگاران گفت: برای ما فرقی ندارد با چه تیم هایی همگروه هستیم یا صعودمان قطعی است یا خیر. برنامه ای که دادیم باید کامل انجام گردد. این مسابقات را جدی می گیریم و ارزش حریفانمان را بالا می بینیم چون در این صورت است که ارزش خودمان هم بالا می رود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی ایران با تمام قوا در این مسابقات حاضر می گردد؟ تاکید نمود: نمی گویم با تمام قوا چون ممکن است از چند بازیکن جوان در ترکیب تیم استفاده کنم ولی همانطور که گفتم این مسابقات را جدی می گیریم و با وجود صعود، انگیزه زیادی برای شرکت در این مرحله داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره پیش بینی اش از تیم های صعود نماینده از گروه A یادآور شد: افغانستان در این سال ها پیشرفت خوبی داشته و به واسطه عملکرد چشمگیر این تیم در رده جوانان، در شرایط روحی خوبی قرار گرفته است. فکر می کنم ازبکستان و افغانستان در گروه اول به مرحله نهایی صعود نمایند.

ناظم الشریعه در انتها در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارزیابی اش از مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: اینکه تیم هایی با ملی پوش کمتر مقابل تیم هایی با ملی پوش بیشتر نتیجه می گیرند و پیروز می شوند، نشانه رشد لیگ است اما از سوی دیگر این می تواند یک زنگ خطر باشد. ملی پوشان باید حواسشان را جمع نمایند و خودشان را در مرز آمادگی نگه دارند. وقتی تیمی با چهار یا پنج ملی پوش شکست می خورد نشان می دهد که احتمالاً این بازیکنان هم ضعیف شده اند. به هر حال تمام تیم ها قابل احترام هستند و ما لیگ را کاملاً زیر نظر داریم. من و همکارانم بازیکنان و مسابقات را رصد می کنیم تا آماده ترین ها به تیم ملی دعوت شوند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1996

به "ناظم الشریعه: صعود نموده ایم اما مرحله مقدماتی را جدی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: صعود نموده ایم اما مرحله مقدماتی را جدی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید