همسر کاسانو: آنتونیو به خاطر من و فرزندانش بازنشسته شد

به گزارش مجله آزمون اول، همسر مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا دلیل تصمیم ناگهانی او برای آویزان کردن کفش هایش را شرح داد.

همسر کاسانو: آنتونیو به خاطر من و فرزندانش بازنشسته شد

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کاسانو روز دوشنبه هفته جاری برای دومین با طی یک هفته اخیر اعلام بازنشستگی کرد آن هم در حالی که تنها دو هفته پیش با تیم هلاس ورونا قرارداد بسته بود. درباره دلیل تغییر موضع ناگهانی مهاجم سابق رم اخبار ضد و نقیضی در رسانه منتشر شد که یکی از آنها به وجود آمدن مسائل خانوادگی برای این بازیکن 35 ساله و امتناع اعضای خانواده اش از همراهی او در سفر به شمال ایتالیا بود.

کارولینا مارچیالیس، همسر کاسانو اما این موضوع را تکذیب کرد. او به نشریه اوجی ایتالیا گفت: آنتونیو نمی خواست زیادی خانواده اش به هم بریزد. با این حال من هنوز هم اولین کسی هستم که از تمام تصمیماتش حمایت می نماید، حتی اگر می خواست به چین برود هم با فرزندان مان همراهی اش می کردیم. من با هر شرایطی می توانم خودم را وفق دهم و به فرزندانم هم گفته ام که باید این طور باشند. برای من مهم این است که خانواده مان متحد باشد. ما می توانم با او به آن سر جهان هم برویم.

همسر کاسانو ادامه داد: من اول صبح به طور غریزی از جنوا خارج شدم، چون همسرم را بهتر از هر کسی می شناسم. به محض اینکه صدایش را پشت تلفن شنیدم، فرزندان مان را سوار ماشین کردم و 450 کیلومتر رانندگی کردم تا خودم را به آنتونیو برسانم در حالی که حتی خود او هم نمی دانست که ما به آنجا می رفتیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6381

به "همسر کاسانو: آنتونیو به خاطر من و فرزندانش بازنشسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر کاسانو: آنتونیو به خاطر من و فرزندانش بازنشسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید