اقامت پاندا بزرگ در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین

به گزارش مجله آزمون اول، پاندا بومی غرب و جنوب غربی چین است و یکی از the مخلوقات دنیا است. در چین تصویر این خرس سیاه و سفید در هر جنبه از زندگی و pandas اغلب به عنوان سفیران حسن نیت استفاده می گردد. با این حال، این روزها این خرس مانند خرس به دلیل شکار غیرقانونی، رو به انقراض است. عوام Chinas تقریبا ً هر چیزی در چهار پا را می بلعد و"درمان های گیاهی با استفاده از موجودات عجیب و غریب گسترده است، به همین خاطر unsurprising که پاندا با خطر جدی از هر دو عامل طبیعی و انسانی روبرو هستند.

اقامت پاندا بزرگ در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین

در تور چین به دیدن پانداها بروید، بنابر این با علاقه جهانی به وجود پانداها، دولت چین مجموعه پاندا بزرگ را در جنوب غرب کشور تاسیس کرد و برنامه های پرورش آن را شروع کرد و حتی برای شهروندانی که به این پستانداران دوست داشتنی یاری می نمایند پاداش داد. پاندا سیچوان چین منزلگاه بیش از 30 درصد از سیارات در معرض خطر انقراض هستند. آن ها در طول 924، 500 هکتار بزرگ ترین سکونت گاه باقیمانده پاندا را تشکیل می دهند.

ضدویروس پاندا سیچوان

مرکز تحقیقات و حفاظت چین برای پاندا (CCRCGP) در طبیعی Wolong واقع شده است. بانک Wolong به دلیل کوشش های خود در حفاظت از پاندا، ارزش ذکر کردن را دارد. این شهر که در 140 کیلومتری شمال باختری of واقع شده است، سابقا مرکز نگهداری پاندا بوده است.

پایگاه پاندا Panda در سال 2003 تحت راهنمایی مرکز تحقیقات پاندا در سال 2003 و پس از این که این ذخیره به علت زلزله 2008 متحمل خسارات شدیدی شد تاسیس شد. این منطقه یک دره عمیق است و شامل یک باغ وحش، پارک و پاندا می گردد.

پستانداران عظیم الجثه در محوطه های بتونی قرار دارند که بر روی فضاهای باز فضای باز باز می شوند؛ حتی یک کودک پاندا و بازدید نمایندگان می توانند the را تماشا نمایند و یا با فراغت از زمین های وسیع باز گردش نمایند.

تاریخچه حفاظت پاندا

پاندا به ظاهر cute و cuddly یک مخلوق انفرادی است که بومی مناطق خنک مرکزی غرب و جنوب غربی چین است. این مکان یکی از بهترین سفیران خوش نیت چین است و در هر جنبه ای از زندگی در اینجا به هر جنبه ای از زندگی نفوذ می نماید در حالی که تصاویری از این حیوان پشمالو در بسیاری از souvenirs دیده می گردد.

با اینکه ممکن است به طور محکم به خانواده خرس تعلق داشته باشد، pandas pandas هم گیاه خوار است و رژیم غذایی ترجیحی آن، یک گیاه بامبو است. در واقع، بامبو غذای فقیرانه برای یک حیوان خون گرم و خون گرم است و با وجود آن که به وفور در امتداد کوه های مرطوب و سرد جنوب غرب چین رشد می نماید، به دلیل تمایل to به مرگ در هر 25 سال یا بیشتر، از گرسنگی تلف می گردد.

واجد شرایط عضویت در لیست حیوانات در معرض خطر انقراض، توجه جهانی را به تمرکز بر حفاظت از این حیوانات نجیب نموده است؛ دولت چین ابتکاراتی را شامل ایجاد ذخایر در استان سیشوان به وجود آورده است و برنامه های مختص به زاد و ولد را تحریک نموده است. برای شکار غیر قانونی این غول های دوست داشتنی مجازات ها جریمه شده است و کشاورزان برای نجات آن ها بسیار پاداش می گیرند.

پاندا سیچوان چین بهترین روش برای دیدن این حیوانات نجیب است؛ چین بهترین مکان برای دیدن آنهاست، چرا که بیش از 30 درصد از پاندا جهان هستند. این پناه گاه ها - که بیش از 924، 500 هکتار است - بزرگ ترین سکونت گاه باقیمانده پاندا را می سازند.

نکات برجسته و ویژگی های

پایگاه پاندا Panda: این مرکز حفاظت در داخل ذخیره Wolong طبیعی واقع شده است.

پایگاه تحقیقاتی Breeding پاندا: این یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری است - بهترین راه برای بازدید از این مرکز این است که یک اپراتور تور را به عنوان سرویس اتوبوس مورد استفاده قرار دهد.

ذخیره طبیعت: این ذخیره طبیعت پس از زلزله 2008 بسته شد اما اخیرا ً بازگشایی شده است.

خوب است که بدانید و برای دوشیزه فیرفاکس چه اتفاقی می افتد؟

در زمستان برای سفر برنامه ریزی کنید اگر می خواهید نگاهی به the در حیات وحش داشته باشید - ردیابی آن ها در طی این زمان آسان تر است.

ماه مارس تا ماه مه"سقوط در دوره عشق زمانی است که پاندا به procreate تشویق می شوند؛ بنابراین در طول فصل پاییز یا زمستان زمانی است که نوزادان ممکن است نوزاد داشته باشند.

ضدویروس پاندا سیچوان

ساعت بازگشایی: Bifengxia پاندا 8: 30 - 18

پایگاه تحقیقاتی Breeding پاندا 8: 00 - 18

محدوده قیمت: هزینه اصلی شرکت پاندا Panda پاندا: CNY 80

هزینه اصلی تحقیق Breeding پاندا: CNY 58

چگونه به آنجا برسیم: Bifengxia در شمال of است و اتوبوس ها هر 35 دقیقه یک بار ایستگاه Chengdus Xinnanmen را به Ya می روند؛ در Ya به ایستگاه اتوبوس سفر جدید بروید که در آنجا می توانید یک مینی بوس را به Bifengxia ببرید - این سفر حدود 25 دقیقه طول خواهد کشید. برای رسیدن به پایگاه تحقیقاتی Giant پاندا، 902 bus را از ایستگاه اتوبوس Chengdus Xiannanmen گرفت.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 149

به "اقامت پاندا بزرگ در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت پاندا بزرگ در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید