پراندلی رسماً سرمربی گالاتاسرای شد

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: سرمربی مستعفی تیم ملی ایتالیا به طور رسمی راهنمایی تیم گالاتاسرای ترکیه را بر عهده گرفت.

پراندلی رسماً سرمربی گالاتاسرای شد

به گزارش خبرنگاران، شایعات یکی دو هفته اخیر رسانه های ایتالیا مبنی بر کوشش گالاتاسرای برای پر کردن جای روبرتو مانچینی با چزاره پراندلی به حقیقت پیوست و سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا مدتی پس از اعلام استعفای خود راهنمایی قرمز و و زردپوشان استانبول را برعهده گرفت.

پراندلی در گالاتاسرای جانشین روبرتو مانچینی می گردد که ماه گذشته به کمتر از یک فصل حضور خود در این تیم سرانجام داد. طبق اعلام سایت باشگاه گالاتاسرای سرمربی 56 ساله پیشین تیم فیورنتینا با قراردادی دو ساله به این تیم ملحق می گردد.

پراندلی امروز (دوشنبه) پیش از امضای قراردادش به استانبول سفر می نماید تا از زمین تمرینی و امکانات این باشگاه دیدن کند و ملاقاتی با بازیکنان آن داشته باشد.

مذاکرات گالاتاسرای با پراندلی به محض استعفای او از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا به دلیل حذف آتزوری از مرحله گروهی جام جهانی 2014 شروع شد و خیلی زود به نتیجه رسید.

عملکرد و نتایج خوب روبرتو مانچینی در حضور 9 ماه اش در گالاتاسرای که این تیم بحران زده را نایب قهرمان سوپرلیگ ترکیه کرد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند، یکی از دلایل اعتماد دوباره سران باشگاه به مربیان ایتالیایی بوده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3389

به "پراندلی رسماً سرمربی گالاتاسرای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی رسماً سرمربی گالاتاسرای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید