کدام خودرو جایگزین پژو 405 می گردد؟

به گزارش مجله آزمون اول، اقتصاد نیوز: با توجه به گفته های رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی خودرو دنا جایگزین خودرو پژو 405 خواهد شد و این موضوع از سال آینده عملیاتی می گردد.

کدام خودرو جایگزین پژو 405 می گردد؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خودروبانک، محمدرضا نجفی منش در مورد حذف پراید و پژو 405 بیان کرد: اصولاً در جهان یک خودرو بیش از 5 یا حداکثر 10 سال فراوری نمی شوند. این حق مردم است که صاحب خودروهای جدید شوند. این بحث های پیرامون حذف پراید و پژو 405 در گذشته در مورد خارج کردن پیکان از خط فراوری نیز وجود داشت.

باتوجه به گفته های نجفی منش، دنا به زودی جایگزین 405 خواهد شد. در مورد پراید نیز پیش از این تیبا به عنوان جایگزین معرفی شده بود.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی در مورد معین نمودن قیمت خودروهای پیش فروش شده بیان کرد: از آنجا که قیمت مواد مختلف مانند ارز و فولاد ثابت نیست ما نیز نمی توانیم نرخ های ثابتی را به مشتریان اعلام کنیم. اگر ما قیمت ثابتی داشتیم در آن صورت می توانستیم نرخ های ثابتی را به مشتریان اعلام نمود.

وی در خاتمه شرح داد: اکثر افرادی که اقدام به پیش خرید خودرو می نمایند به دنبال سود اند. اگر خودرو در موعد مقرر تحویل آن ها گردد در بازار آزاد می فروشند و اگر تاخیر به وجود آید سود تاخیر دریافت می نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3280

به "کدام خودرو جایگزین پژو 405 می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام خودرو جایگزین پژو 405 می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید