کریستین اوساگوآنا: کیفیت فنی لیگ ایران بالاست، ترسی از پرسپولیس نداریم

به گزارش مجله آزمون اول، کریستین اوساگوآنا، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ترسی از تقابل با صدرنشین لیگ برتر نداریم و برای برد به میدان خواهیم رفت.

کریستین اوساگوآنا: کیفیت فنی لیگ ایران بالاست، ترسی از پرسپولیس نداریم

کریستین اوساگوآنا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت ذوب آهن و نتایج خوبی که این تیم در بازی های اخیر گرفته است، گفت: تیم ما در بهترین شرایط ممکن به سر می برد. در لیگ قهرمانان آسیا با شکست دادن الوصل امارات موقعیت خوبی در گروه خودمان پیدا کردیم و خوشبختانه در لیگ برتر هم با چند نتیجه خوب توانستیم خودمان را چند پله بالا بکشیم. ما در لیگ برتر از پنج بازی اخیر 13 امتیاز گرفته ایم و این نشان می دهد که ذوب آهن در یک جهت خوب قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب آهن از گروه خودش در لیگ قهرمانان صعود خواهد نمود، عنوان نمود: شانس بالایی برای صعود داریم و بازی بعدی با الوصل هم بسیار مهم است. ما شخصیت تیمی خودمان را در این گروه نشان دادیم و امیدواریم در بازی های بعدی هم نتایج خوبی گرفته و به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص بازی تیمش برابر پرسپولیس و اینکه بعضی معتقدند ذوب آهن حتی در زمین خودش هم کار سختی برابر پرسپولیس دارد، توضیح داد: این درست است که با صدرنشین لیگ روبه رو می شویم، ولی ترسی از پرسپولیس نداریم. ما در بازی های اخیر نشان دادیم که تیم پرقدرتی هستیم و برای اینکه نتایج خوب مان را ادامه دهیم، در بازی با پرسپولیس هم دنبال برد هستیم. امیدوارم روز خوب و کم اشتباهی را پشت سر بگذاریم.

اوساگوآنا همچنین راجع به بازی در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: کیفیت فنی لیگ ایران بالاست و قدرت فنی تیم ها هم نزدیک به هم است. من نسبت به گذشته توانستم که بیشتر خودم را برای بازی در لیگ ایران هماهنگ کنم و مشکل خاصی را احساس نمی کنم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1086

به "کریستین اوساگوآنا: کیفیت فنی لیگ ایران بالاست، ترسی از پرسپولیس نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستین اوساگوآنا: کیفیت فنی لیگ ایران بالاست، ترسی از پرسپولیس نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید