کلهر: پرسپولیس به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد

به گزارش مجله آزمون اول، محمود کلهر، پبشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط پرسپولیس می گوید: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بازیکنانی که در حال حاضر هستند باید حفظ کند، گادوین منشا در خیلی از مواقع دیدیم که چقدر به پرسپولیس یاری کرد و فکر می کنم که این تیم به بازیکنان بیشتر نیاز دارد. این تیم در 3 جام می جنگد در لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر که نیاز دارد دوباره در آن قهرمان گردد. او حرفهایش را اینطور ادامه میدهد: بهتر است مسئولان باشگاه و کادر فنی که تاکنون نتایج خوبی گرفته اند کاری نمایند که این بازیکنان حفظ شوند. نظر من این است که بازیکن اضافه گردد اما کم نگردد.

کلهر: پرسپولیس به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا معتقدید به خاطر آمدن بازیکنان جدید برانکو به دنبال مهاجم دیگری است یا خیر، اینطور شرح می دهد: من به این موضوع اعتقاد ندارم، منشا بازیکنی بود که فیزیک خیلی خوبی داشت، قدرت سرزنی داشت و زوج خوبی را با علیپور ایجاد نموده بودند، پرسپولیس می توانست با روش های دیگر مخصوصاً در استادیوم آزادی با 3 مهاجم بازی کند.

کلهر در مورد بازگشت مهدی طارمی معتقد است: طارمی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و امیدوارم طرفداران دیدگاه خود را عوض نمایند. طارمی عضوی از خانواده پرسپولیس است که امیدوارم این نگاه تغییر کند و با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شویم. او در مورد اینکه نیم فصل دوم را چطور برای پرسپولیس ارزیابی می کنید، می گوید: فکر می کنم با اضافه شدن نفرات جدید تیم نتایج بهتری هم بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره ای به شرایط تیم ملی در جام ملت و نتایج احتمالی این تیم دارد: تیم ملی در حال حاضر بهترین نفرات را در اختیار دارد و اگر شیوه بازی خود را عوض کند یاری می نماید که هر تیمی را بتوانیم به راحتی شکست دهیم چون شاکله تیم همان نفرات جام جهانی هستند و هماهنگی خوبی با هم دارند. قهرمانی هم قطعاً دور از دسترس نیست.

11

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 460

به "کلهر: پرسپولیس به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: پرسپولیس به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید