کومیته تیمی مردان نایب قهرمان شد، خاتمه کار ایران با 11 مدال

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، در روز پایانی رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا 2015 - یوکوهاما، مبارزات در بخش کومیته تیمی برگزار گردید که بعد از حذف تیم بانوان، تیم مردان کشورمان هم ملاقات نهایی را به میزبان واگذار کرد و نقره گرفت.

کومیته تیمی مردان نایب قهرمان شد، خاتمه کار ایران با 11 مدال

تیم کومیته مردان ایران با سه پیروزی مقابل هند، هنگ کنگ و تایلند راهی بازی نهایی شد و در این مرحله مقابل ژاپن میزبان این مسابقات صف آرایی کرد که در نهایت 3 بر صفر بازنده تاتامی را ترک کرد و مدال نقره گرفت. در فینال و در ملاقات با ژاپن ذبیح الله پورشیب 3 بر 2 نتیجه را به حریف واگذار کرد، سعید احمدی به تساوی 4 بر 4 دست یافت، سجاد گنج زاده یک بر صفر بازی را واگذار کرد و ایمان سنچولی آخرین نماینده ایران هم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد و به این ترتیب ایران به مدال نقره رسید.

بدین ترتیب تیم ملی کاراته ایران با کسب 2 طلا، 4 نقره و 5 برنز به کار خود در این مسابقات خاتمه داد و در بخش تیمی بعد از ژاپن و قزاقستان به عنوان سومی دست پیدا کرد.

امیرمهدیزاده و حمید عباسعلی 2 مدال طلا، کومیته تیمی، سعید احمدی و سحر کرجی 3 نشان نقره، الهه رضازاده، ذبیح الله پورشیب و مهران قربانعلی پور به همراه تیم های کاتای مردان و بانوان 5 نشان برنز کسب نموده اند. مهسا افسانه، رضا روشن، ابراهیم حسن بیگی، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

تیمی کاراته ایران در دوره قبلی این مسابقات با 7 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز عنوان قهرمانی را کسب نموده بود.

سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح آدینه 13 شهریورماه با شرکت 285 کاراته از 33 کشور در یوکوهامای ژاپن شروع و بعدازظهر امروز یکشنبه به خاتمه رسید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4888

به "کومیته تیمی مردان نایب قهرمان شد، خاتمه کار ایران با 11 مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومیته تیمی مردان نایب قهرمان شد، خاتمه کار ایران با 11 مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید