گوجه فرنگی، ماجرای داغ هفته!

به گزارش مجله آزمون اول، برای دقایقی طولانی بازی متوقف شد چرا که هیچ کس جرات نزدیک شدن به این گوجه فرنگی تنها و نیمه لهیده را نداشت چرا که همه تصور می کردند یک نارنجک عمل نکرده است.

گوجه فرنگی، ماجرای داغ هفته!

نارنجک عمل نکرده نه، یک گوجه 5 دقیقه بازی را متوقف کرد

یک گوجه فرنگی ناقابل مهمترین بازی این هفته لیگ برتر را به تعطیلی کشاند. چنانچه مسابقه سپاهان - استقلال را ندیده باشید حتما با خواندن این جمله خنده تان می گیرد و احساس می کنید سر کارتان گذاشته اند اما باور کنید این خبر واقعیت دارد و چنانچه با خواندن این گزارش و تصاویر مربوط به آن در سایت های مختلف یقین پیدا کردید که از یک گوجه ناقابل چه کارهایی برمی آید حتما محکم تر می خندید و البته برایتان این سوال بزرگ پیش می آید که چطور یک گوچه فرنگی پیروز شده این همه مسوول و نیروی برگزاری مسابقه را سر کار بگذارد و بازی را برای 5 دقیقه طولانی تعطیل کند.

داستان را به صورت مصور همه در جریان مسابقه دیدند اما شاید آن موقع خیلی ها متوجه نشدند اصل ماجرا چیست.در قاب تلویزیون همه بینندگان بازی دیدند که در لحظات پایانی مسابقه دوربین روی فردی که گرمکن ورزشی به تن داشت زوم شد که با احتیاط عجیبی وارد زمین چمن شد و یک گوجه فرنگی را برداشت و با شدت و ترس عجیبی به بیرون از زمین پرتاب کرد آن هم در حالی که یک مامورنیروی انتظامی را تماشاگر حرکت خطرناک خود می دید!

اصل ماجرا را ابتدا سعید فتاحی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ تعریف کرد و سوژه را دست رسانه ها داد.فتاحی در مصاحبه اش گفته بود: شما دیدید بازی 5 دقیقه به خاطر یک گوجه فرنگی متوقف شد! چون کسی نمی تواند داخل زمین برود. ما منتظر رسیدن آتش نشانی بودیم که خوشبختانه ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شدند و بعد فهمیدیم که آن شیء گوجه بوده است. چون ما نمی توانستیم وارد زمین شویم و حتی داورها هم نمی توانستند چون وسط چمن بود و همه فکر می کردند نارنجک بود. دلیل این هم سه نارنجکی بود که یک دقیقه قبل منفجر شده بود. وظیفه ناظر و داور بازی این بود که بازی را قطع نمایند.

بعد از این مصاحبه فتاحی شبکه های مجازی پر شد از داستان گوجه ای که به تنهایی همه نیروهای کنار زمین را ترساند و برای مدت 5 دقیقه بازی را متوقف کرد.توقفی که در نهایت به ضرر سپاهان تمام شد و ورق بازی برگشت تا زردها جلوی چشم بیش از هفتاد هزار نفر تماشاگر خودی بازنده بازی برگ هفته باشند.

ماجرا از این قرار است که در دقیقه 82 بازی توسط طرفداران، یک عدد گوجه فرنگی ناقابل به داخل زمین پرتاب شد اما در کمال تعجب هیچ کس به آن نزدیک نشد. بعضی افرادی که اطراف زمین بودند، می گفتند این گوجه فرنگی مشکوک است و به همین دلیل به آن دست نمی زدند.در واقع چشم آنها ترسیده بود و تصور می کردند اگر جلو بروند ممکن است نارنجک عمل نکرده منفجر گردد و آسیب ببینند .

به همین خاطر مسوولان برگزاری بازی و نیروی انتظامی از ماموران آتش نشانی که ظاهرا جایی دورتر مستقر بودند درخواست کردند وارد عمل شوند که این مساله آنقدر طولانی شد که حوصله یکی از افراد حاضر در تارتان را سر برد و این فرد که در چند متری اش یک مامور نیروی انتظامی را می دید با احتیاط جلو رفت،گوجه فرنگی را برداشت و محکم به زمین کوبید و به خاطر اینکه یک گوجه اینطور همه را سر کار گذاشته لبخند تلخی به لب آورد! پس از این ماجرا بازی از سر گرفته شد اما در نهایت این وقفه طولانی باعث باخت سپاهان شد تا بعضی سایتها با تیترگوجه ای که سه امتیاز به استقلال هدیه داد،گوجه ای که خنثی نشد،ماجرای گوجه فرنگی جنجالی و ... این اتفاق را بازتاب دهند.

3

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1055

به "گوجه فرنگی، ماجرای داغ هفته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوجه فرنگی، ماجرای داغ هفته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید