یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیماریا جواب هیاهوی اولدترافورد و یونایتدی ها را داد، گلادیاتور جدید رم تیمش را مقابل پورتو پیروز کرد

به گزارش مجله آزمون اول، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه با برگزاری دو دیدار همزمان شروع شد.

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیماریا جواب هیاهوی اولدترافورد و یونایتدی ها را داد، گلادیاتور جدید رم تیمش را مقابل پورتو پیروز کرد

به گزارش ،دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه با برگزاری دو دیدار همزمان شروع شد که پاری سن ژرمن ، منچستریونایتد را شکست داد و تیم رم مقابل پورتو به پیروزی رسید.

در یکی از حساس ترین دیدارهای این مرحله، تیم منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد میزبان پاری سن زرمن بود که با دو گل مغلوب گردید.

پاریسی ها که در این دیدار ، نیمار و کاوانی دو ستاره خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند ، ابتدا در دقیقه 53 به گل نخست رسیدند. سانتر بلند دی ماریا روی یک ضربه کرنر مقابل دروازه یونایتد روی پای کیمپمبه نفوذ نموده فرود آمد و این مدافع بدون مزاحمت دروازه دخیا را باز کرد. در دقیقه 60 امباپه گل دوم را نیز روی یک ضدجمله سریع از جناح چپ و باز هم روی پای دیماریا بازیکن سابق منچستریونایتد(که در این مسابقه توسط طرفداران یونایتد هو شد) به ثمر رساند تا سولسشر در نخستین تجربه اروپایی خود، نخستین شکستش را نیز روی نیمکت شیاطین سرخ تجربه کند.

ضمن آنکه پل پوگبا ستاره یونایتد در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار سولسشر و تیمش برای بازی برگشت در پاریس سخت تر گردد.

در مسابقه همزمان ، تیم رم در استادیوم المپیکو میزبان پورتو پرتغال بود که با نتیجه نه چندان مطمئن دو بر یک به پیروزی رسید.

هر دو گل جالوروسی را نیکولو زانیولو پدیده 19 ساله و ایتالیایی این تیم در دقایق 70 و 77 وارد دروازه ایکر کاسیاس کرد. تک گل تیم مهمان را نیز آدریان لوپز در دقیقه 79 به ثمر رساند تا پورتو با امیدواری بیشتری گام به دیدار برگشت در پرتغال بگذارد.

دیدارهای برگشت مسابقات امشب ، چهارشنبه سه هفته دیگر (15 اسفند) برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 630

به "یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیماریا جواب هیاهوی اولدترافورد و یونایتدی ها را داد، گلادیاتور جدید رم تیمش را مقابل پورتو پیروز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیماریا جواب هیاهوی اولدترافورد و یونایتدی ها را داد، گلادیاتور جدید رم تیمش را مقابل پورتو پیروز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید