تساوی گیلینگهام در حضور بازیکن ایرانی-انگلیسی

به گزارش مجله آزمون اول، گیلینگهام با استفاده از یک بازیکن ایرانی-انگلیسی به نام نوید ناصری مقابل دانکستر به تساوی رسید. ناصری در این بازی از دقیقه 71 جانشین اونیل شد و دومین بازی خود را در این فصل انجام داد.

تساوی گیلینگهام در حضور بازیکن ایرانی-انگلیسی

به گزارش خبرنگاران ،نوید ناصری، بازیکن 22 ساله و ایران- انگلیسی گلینیگهام است که در لیگ یک انگلیس بازی می نماید. ناصری اواسط فصل قبل از باشگاه سیریانسکا در لیگ سوئد جدا شد و پیراهن سفید و مسئله ای گلینیگهام را پوشید. او فصل قبل 4 بار برای این تیم انگلیسی بازی کرد و روی هم 180 دقیقه در زمین حضور داشت.

این فصل اما استیو لوول- مربی ولزی گیلینگهام- تنها دو بار از وجود ناصری در ترکیب تیمش استفاده نموده. یکی هفته هشتم و مقابل روچدال در زمین حریف که ناصری در دقیقه 71 جای لوک اونیل را گرفت اما نتوانست مانع شکست 3 بر صفر تیمش گردد. ناصری در هفته چهاردهم- شنبه همین هفته - مقابل دانکستر دومین بازی فصل خود را انجام داد. دیداری که در زمین دانکستر برگزار گردید و با تساوی 3 بر 3 به سرانجام رسید.

ناصری مقابل دانکستر، از دقیقه 74 جانشین لوک اونیل شد. گیلینگهام در دقیقه 88 و با حضور ناصری موفق شد گل سوم را به ثمر برساند اما در وقت های تلف شده، گل تساوی را دریافت کرد تا 12 امتیازی گردد و در رده نوزدهم جدول 24 تیمی لیگ یک انگلیس قرار بگیرد. ناصری هم روی هم در 2 بازی، 35 دقیقه در زمین حضور داشته. آماری نه چندان جالب برای این بازیکن 22 ساله که رویاهای خود را در جزیره دنبال می نماید.

12

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 137

به "تساوی گیلینگهام در حضور بازیکن ایرانی-انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی گیلینگهام در حضور بازیکن ایرانی-انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید