فریرا: پرسپولیس کشتی می گرفت و وقت تلف می کرد، مطمئنم می توانیم در آزادی نتیجه خوبی بگیریم

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال السد قطر گفت که بازیکنان پرسپولیس به جای فوتبال، کشتی می گرفتند.

فریرا: پرسپولیس کشتی می گرفت و وقت تلف می کرد، مطمئنم می توانیم در آزادی نتیجه خوبی بگیریم

به گزارش خبرنگاران، مانوئل فریرا در نشست خبری پس از خاتمه بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های السد قطر و پرسپولیس که امشب (سه شنبه) با شکست یک بر صفر السد در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه خاتمه یافت گفت: بازی سنگینی برابر تیمی خوب داشتیم. ما از فرصت پیروزی در خانه برخوردار بودیم. تیم السد باید به آینده خود ایمان داشته باشد تا به هدف صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.

سرمربی 73 ساله تیم فوتبال السد قطر ادامه داد: الان یک فکر داریم و آن هم پیروزی دربازی برگشت برابر پرسپولیس در تهران است. فقط این نتیجه می تواند به ما برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا یاری کند.

فریرا گفت: پرسپولیس تیم بسیار سرسختی است. آنها کشتی بازی می کردند و این دیگر فوتبال نیست. زمان را در 2 نیمه بازی تلف می کردند. در طول بازی خیلی جنگیدیم اما الان دیگر انتخابی نداریم و باید در بازی برگشت پیروز شویم و می خواهیم شانس صعود را حفظ کنیم. ایوانکوویچ: با دوندگی بالا السد را غافلگیر کردیم

وی با اشاره به محرومیت دروازه بان السد در بازی برگشت برابر پرسپولیس اظهار داشت: سعد الدوسری به دلیل دریافت کارت زرد دوم در بازی برگشت غایب خواهد بود. مشعل برشم هم یک ماه به دلیل مصدومیت زانو نمی توانست بازی کند. حمزه صنهاجی تنها مهاجم ما روی نیمکت بود.

سرمربی السد درباره بازی برگشت برابر پرسپولیس که اول آبان در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد، گفت: بازی بسیار سختی خواهد بود زیرا برابر 100 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی باید به میدان برویم. پرسپولیس مزیت بسیاری نسبت به السد به خاطر پیروزی در دوحه دارد. آنها قدرت بدنی بسیار خوبی دارند اما اطمینان دارم که می توانیم به نتیجه خوبی دست یابیم. همچنان شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داریم. می توانیم در تهران نتیجه را به سود خودمان بازگردانیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 96

به "فریرا: پرسپولیس کشتی می گرفت و وقت تلف می کرد، مطمئنم می توانیم در آزادی نتیجه خوبی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا: پرسپولیس کشتی می گرفت و وقت تلف می کرد، مطمئنم می توانیم در آزادی نتیجه خوبی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید