هدف مان احیای فجر است، از اولین بازیکنان تاریخ باشگاه سپاسی هستم

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، داود مهابادی سرمربی پیشین شهرداری ماهشهر بعنوان سرمربی جدید تیم فجر شهید سپاسی انتخاب شد و با حضور در شیراز راهنمایی این تیم را برای نیم فصل دوم پذیرفت.

هدف مان احیای فجر است، از اولین بازیکنان تاریخ باشگاه سپاسی هستم

مهابادی در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: تیم فجر سپاسی در سال 75 تاسیس شد و من همان سال عضو این تیم شدم و افتخار می کنم از اولین سال تاسیس این تیم با آن بوده و می توانم خودم را فرزند تیم فجر سپاسی بدانم. همان دوران توانستیم فجر سپاسی را به بالاترین سطح فوتبال ایران در آن مقطع که لیگ دسته اول بود برسانیم.

سرمربی جدید فجر سپاسی بیان داشت: در سال 88 هم سرمربی این تیم شدم و روزهای خوبی را با این تیم تجربه کردم. از بازگشت به فجر سپاسی احساس خیلی خوبی دارم و روزهای خوبی را در شیراز برای خودم و فجر سپاسی پیش بینی می کنم.

وی در رابطه با شانس صعود سپاسی به لیگ یک بیان داشت: جدول نشان می دهد فاصله امتیازی فجر با تیم دوم 16 و با تیم اول 18 امتیاز است و جبران کردن این فاصله در یک نیم فصل بسیار سخت است. واقع بینانه باید گفت فجر در فصل جاری نمی تواند شانس زیادی برای صعود داشته باشد. اما می توان زیر ساخت صعود را از الان برای فصل بعد آماده کرد.

مهابادی تاکید نمود: برنامه کوتاه مدت ما این است که در این زمان با جذب چند بازیکن، تیم را برای نیم فصل دوم تقویت نموده تا حداقل چند رده به بالا صعود کند. هدفمان احیای دوباره فجر و رساندن این تیم به شرایط ایده آل است. انشاءالله اگر فرصتی هم باشد برای صعود آن به لیگ برتر کوشش خواهیم کرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 431

به "هدف مان احیای فجر است، از اولین بازیکنان تاریخ باشگاه سپاسی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف مان احیای فجر است، از اولین بازیکنان تاریخ باشگاه سپاسی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید