چگونه هوش مصنوعی در 1 تریلیون دلاری شدن آمازون نقش داشت؟ ، پرونده ای برای یک موفقیت بزرگ

به گزارش مجله آزمون اول، این روزها بسیاری از شرکت های مطرح دنیا به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای پیشرفت هستند. اما چرا هوش مصنوعی تا این حد مهم است؟

چگونه هوش مصنوعی در 1 تریلیون دلاری شدن آمازون نقش داشت؟ ، پرونده ای برای یک موفقیت بزرگ

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از فکت کمپانی، مدت زیادی از 1 تریلیون دلاری شدن شرکت آمازون نمی گذرد و البته همه ما می دانیم که آمازون و مدیر آن جف بیزوس تا چه حد در مسیر رشد و موفقیت قوی عمل نموده اند.

بهنظر می رسد در این مسیر موفقیت هوش مصنوعی جایگاهی ویزه داشته، هوض مصنوعی تقریبا در تمام وجوه برنامه ریزی و عملیاتی این شرکت نقش ایفا نموده است. از سیستم های دستیار صوتی آمازون تا برنامه ریزی برای فروش، همه و همه تحت تاثیر هوض مصنوعی قرار دارند.

شاید کمتر فردی بداند که حتی شیوه رفتار کارمندان، حجم فعالیت های نمایندگی ها، خدمات وب آمازون و سیستم پشتیبانی بر اساس برنامه های از یش مشخص گردیده مبتنی بر هوش مصنوعی کار می نماید.

شاید بر همین اساس است که کلاهبرداری و دور زدن آمازون کاری بسیار سخت است. چرا که امازون با یاری هوش مصنوعی و سیستم یادگیری ماشینی بسیاری از کسب و کارهای خود را سازماندهی می نماید. بخشی از این کوشش ها در جهت بهبود تجربه مشتریان و بخش دیگر با هدف ارتقای سطح خدمات داخلی و توسعه فعالیت های شرکت انجام می گردد.

جالب است بدانید به لطف الگوهای پیشرفته حتی نوع سرویس ها و خدمات نیز بر اساس منطقی از پیش مشخص گردیده در فصل های مختلف سال دستخوش تغییراتی می گردد. اما از دستیار صوتی آمازون و خدمات ابری این شرکت که بگذریم به حضور روبات ها در کنار انسان ها در بخش های باربری و بسته بندی می رسیم.

سیستم های هوشمند در بخش های بسته بندی و سفارش فعالیتی پررنگ دارند. این سیستم ها حتی وارد بخش فروش گردیده اند و این روزها شاهد فروشگاه های بدون صندوق و صندوقدار آمازون هستیم.آمازون در آزمایشگاه اصلی خود هر روز در کوشش است تا قوی ترین سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی را مورد استفاده قرار دهد.

موضوعی که تجربه ثابت نموده کاملا به نفع این شرکت است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 109

به "چگونه هوش مصنوعی در 1 تریلیون دلاری شدن آمازون نقش داشت؟ ، پرونده ای برای یک موفقیت بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه هوش مصنوعی در 1 تریلیون دلاری شدن آمازون نقش داشت؟ ، پرونده ای برای یک موفقیت بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید