گاف روزنامه نیوزلندی اسپایک لی را به کام مرگ فرستاد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، یک روزنامه نیوزلندی در گافی عجیب در خبر فوت خالق دنیای مارول به جای درج نام استن لی، از مرگ اسپایک لی فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی اطلاع داد.

گاف روزنامه نیوزلندی اسپایک لی را به کام مرگ فرستاد

روزنامه نیوزلندی گیزبورن هرالد - Gisborne Herald این سوتی عجیب را در شماره دیروز خود یعنی سه شنبه 13 نوامبر (22 آبان) داد و با درج نام اسپایک لی در کنار تصویر استن لی خبر مرگ او را اظهار داشت.

این اشتباه به سرعت توسط کاربران توئیتر دست گرفته شد و فضای مجازی را در بر گرفت و حتی تا رسانه هایی چون فاکس نیوز و هافینگتون پست هم پیش رفت تا جایی که اسپایک لی در اکانت اینستاگرام خود با لحنی طعنه آمیز به آن اشاره و از سلامتی خود اطلاع داد. اسپایک لی 61 ساله و خالق فیلم نژادپرست سیاه(2018) در صفحه خود نوشت: خدا استن لی را بیامرزد. من؟ نه هنوز! و این یک حقیقت است به اسم: همچنان زنده ام و در حال تقلا!

مسئولان گیزبورن هرالد که یکی از چهار روزنامه مستقل نیوزلند است بعد از اطلاع یافتن از این سوتی در وبسایت اینترنتی خود از صدور عذرخواهی سر باز زده و به نوشتن گزارشی از آن در نسخه کاغذی خود بسنده کردند.

استن لی نویسنده، ناشر، بازیگر و خالق بسیاری از شخصیت های ابرقهرمان دنیای مارول همچون مرد عنکبوتی، هالک، ثور، مرد آهنی و مردان ایکس، دوشنبه 12 نوامبر (21 آبان) در 95 سالگی در لس آنجلس آمریکا درگذشت.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 236

به "گاف روزنامه نیوزلندی اسپایک لی را به کام مرگ فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاف روزنامه نیوزلندی اسپایک لی را به کام مرگ فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید