شروع حملات اینترنتی به ناقضان خود قرنطینگی در ژاپن

به گزارش مجله آزمون اول، خانه نشینی مردم به دلیل شیوع کرونا باعث عصبانیت مردم این کشور و انتقاد از خاطیان شده است.

شروع حملات اینترنتی به ناقضان خود قرنطینگی در ژاپن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، با ادامه شرایط خانه نشینی در ژاپن، بعضی در اینترنت آغاز به انتقاد از کسانی نموده اند که از نظر آنها اقدامات پیشگیرانه برای ویروس کرونا را رعایت نمی نمایند.

بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر، ژاپن تحت شرایط اضطراری، از مردم می خواهد که داوطلبانه از بیرون رفتن خودداری نمایند. در این میان، بعضی شهروندان برای خود وظیفه نظارت بر سایرین را مشخص نموده اند. این افراد داوطلبان گشت خودداری لقب گرفته اند.

زنی در دهه 20 سالگی پس از اینکه آزمایش کرونای او مثبت شد، از زادگاهش در منطقه یاماناشی با اتوبوس به توکیو رفت.

او بعداً مورد هجوم شدید کاربران رسانه های اجتماعی نهاده شد و نام و سایر اطلاعات شخصی اش به صورت آنلاین فاش شد. بعضی از پست های منتشر شده این کار او را برابر با قتل دانستند.

عکس ها و فیلم های افراد در پارک ها و اماکن عمومی دیگر یکی پس از دیگری با پیغام های انتقادی از کسانی که درخواست در خانه ماندن را رعایت نمی نمایند به صورت آنلاین پخش می شوند.

سکیا نائویا دانشیار دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه توکیو می گوید: مردم روز به روز بیشتر از این بیماری که کاملا شناخته شده نیست و آنها را مجبور نموده شخصا روی خود محدودیت اعمال نمایند عصبانی و سرخورده می شوند.

سکیا از کسانی که به رفتار دیگران حمله می نمایند می خواهد تا بر خود مسلط باشند زیرا اقدامات آنها ممکن است آزار و اذیت تلقی گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10999

به "شروع حملات اینترنتی به ناقضان خود قرنطینگی در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع حملات اینترنتی به ناقضان خود قرنطینگی در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید