آپدیت کردن آیفون نو بدون باز کردن جعبه

به گزارش مجله آزمون اول، ایسنا نوشت: اپل، دستگاهی شبیه پَد طراحی نموده است تا جدیدترین به روزرسانی های نرم افزار iOS در آیفون ها را بدون این که از جعبه خارج شده باشد، نصب کند.

آپدیت کردن آیفون نو بدون باز کردن جعبه

اپل پس از عرضه مدل های سری آیفون 15، با گزارش هایی از داغی بیش از حد این گوشی ها روبرو و مجبور شده است برای حل این مشکل، به روزرسانی iOS 17.0.3 را منتشر کرد. اپل رسما به مشکل داغی بیش از حد اذعان نموده، اما این شرایط ممکن است باعث گردد راهکاری برای جلوگیری از مسائل مشابه در آینده، عرضه کند.

اپل برای نصب تازهترین به روزرسانی های iOS در آیفون های تازهی که هنوز از جعبه خارج نشده اند، یک دستگاه مانند پَد طراحی نموده است. این امر باعث می گردد کاربران بعد از خرید آیفون، مرحله اضافی نصب تازهترین به روزرسانی نرم افزاری را طی ننمایند. این دستگاه در شرایطی مفید است که کاربران پس از گذشت چند ماه یا بیشتر از شروع فروش رسمی دستگاهی که با نسخه قدیمی iOS عرضه شده است، آن مدل را خریداری نموده اند.

  • منشاء طلا در زمین پیدا شد

  • کشف گنجی بزرگ و بی مانند در چین/ ثروت بادآورده ای که در دنیا نظیر ندارد

  • قطار بی نظیر چینی که از هواپیما سریع تر است/ از تهران تا مشهد در کمتر از یک ساعت

طبق جزئیاتی که به وسیله مارک گورمان، خبرنگار بلومبرگ ارائه شده است، این دستگاه برای فروش به مصرف نمایندگان نیست و اپل آن را در فروشگاه های خود و برای متخصصان نگه خواهد داشت تا تازهترین گوشی های آیفون را قبل از این که دست مصرف نماینده بدهند، به روزرسانی نمایند.

مشکل داغی بیش از حد و باگ های نرم افزاری، در گوشی های تازهی که به بازار عرضه می شوند، متداول هستند و سازندگان گوشی، با انتشار به روزرسانی نرم افزاری، مسائل مذکور را حل می نمایند. اما دستگاه به روزرسانی نماینده آینده اپل، مسائل احتمالی را پیش از آن که گوشی های تازه از جعبه خارج شوند، حل می نماید.

بر اساس گزارش وب سایت. xda-developers، طرز کار این دستگاه ساده است. اپل جعبه آیفون را روی آن قرار می دهد و این دستگاه پد مانند، آیفون را به صورت بی سیم روشن نموده و آن را به تازهترین نسخه نرم افزار iOS ارتقا می دهد و سپس گوشی را خاموش می نماید. اپل میخواهد این دستگاه را پیش از انتها سال جاری، به فروشگاه های خود عرضه کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مهر 1402 بروزرسانی: 25 مهر 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 42851

به "آپدیت کردن آیفون نو بدون باز کردن جعبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت کردن آیفون نو بدون باز کردن جعبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید