آیا تعویض باتری آیفون های اپل اصولی است؟

به گزارش مجله آزمون اول، استفاده از باتری های لیتیوم یونی در صنعت گوشی های هوشمند یک انقلاب محسوب می گردد. اما با این وجود این باتری های موبایل نیز ضعف هایی دارند.

آیا تعویض باتری آیفون های اپل اصولی است؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ماکروتل، استفاده بیش از اندازه از گوشی موبایل و شارژو دشارژ شدن باتری موبایل باعث می گردد عمر باتری گوشی آیفون شما کاهش پیدا کند و مجبور شوید مدام آیفون خود را به شارژر متصل کنید. در واقع باتری آیفون های اپل با توجه به شارژ و دشارژ شدن عملکردشان ضعیف می گردد و به طور تقریبی اگر 500 بار آن را شارژ کنید احتیاج به تعویض پیدا می نماید. متاسفانه بسیاری گمان می نمایند که تعویض باتری آیفون به دستگاه آن ها آسیب وارد می نماید در صورتی که این باور اشتباه است و اگر به موقع باتری گوشی آیفون را تعویض نکنید ممکن است به آی سی شارژ و برد دستگاه خود آسیب وارد کنید. نشانه هایی مثل خالی شدن سریع شارژ گوشی موبایل، خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل حتی در شارژ بالا، دیر شارژ شدن و ورم کردن باتری موبایل از علائم خرابی باتری آیفون شماست. البته شما می توانید با ورود به بخش تنظیمات گوشی و انتخاب آیکون باتری به طور کامل از سلامت باتری خود اطلاع پیدا کنید. در قسمت سلامت باتری آیفون باید مقدار سلامت آن 100 درصد عنوان شده باشد. هرگونه هشدار مبنی بر سرویس، خط صاف یا پایین آمدن درصد سلامتی باتری زیر 80 درصد یک علامت برای تعویض باتری است. این مراحل را در گوشی خود دنبال کنید. Settings-> Battery-> Battery Health

هنگام تعویض باتری آیفون چه نکاتی را باید آنالیز کنیم؟

اگر تا اینجا ما را دنبال نموده باشید بدون شک از سالم یا خرابی باتری آیفون خود مطمئن شده اید. پس با توجه به شرحاتی که داده شد، اگر باتری آیفون شما خراب است پس باید در سریع ترین زمان ممکن آن را تعویض کنید. ابتدا باید یک مرکز معتبر تعمیرات جهت تعویض باتری آیفون را پیدا کنید. زیرا اولین کسی که گوشی آیفون شما را باز می نماید، سرنوشت آن را معین می نماید. یک مرکز معتبر باید این شرایط را داشته باشد:

دستگاه تست باتری آیفون ، چسب زیر باتری آیفون، گارانتی تعویض باتری، در دست داشتن تجهیزات پیشرفته، سپردن گوشی موبایل خود به تعمیرکاران مجرب و تحویل فوری دستگاه از جمله مهم ترین نشانه های یک مرکز تعمیرات تلفن همراه است.

بعد از تعویض باتری آیفون از کجا بفهمیم باتری اصلی است؟

سیستم عامل ios این مشکل را رفع نموده است و کاربران گوشی آیفون می توانند به یاری تنظیمات گوشی از اصل بودن باتری خود اطمینان حاصل نمایند. همانطور که در ابتدای متن شرح داده شد؛ با مراجعه به قسمت باتری در بخش تنظیمات گوشی آیفون خود می توانید سلامت باتری اپل را آنالیز کرد. بعد از تعویض باتری آیفون و یکبار شارژ کردن آن باید میزان سلامت باتری در بخش Battery health صد در صد عنوان گردد. هر گونه نشانه دیگر مثل یک خط صاف یا کلمه service نشان از اصل نبودن باتری آیفون است و استفاده از این باتری ها از طرف شرکت اپل توصیه نمی گردد. باتری اورجینال آیفون بعد از تعویض، کلمه صد در صد را در تنظیمات به شما نشان می دهند.

البته برای اطلاعات بیشتر در خصوص اصل یا تقلبی بودن باتری آیفون می توانید مقاله تشخیص اصل یا تقلبی بودن باتری گوشی آیفون در وبسایت ماکروتل مراجعه کنید.

پیشنهاد نهایی برای دارندگان گوشی آیفون

با شرحاتی که در این مطلب داده شد اگر بحث ما بدون پیشنهاد تمام گردد بخشی از ارزش خود را از دست خواهد داد. بدون شک مراکز مختلفی در اطراف شما وجود دارد که تعویض باتری آیفون های اپل را انجام خواهند داد. اما مراکزی که دستگاه تست باتری آیفون را موجود داشته باشند، محدود هستند. فروشگاه اینترنتی ماکروتل تمام آن چیزی که احتیاج دارید را یک جا به شما ارائه می دهد. تمامی باتری های آیفون موجود در این مرکز اورجینال هستند و با گارانتی به شما ارائه می گردد. همچنین تعویض باتری آیفون با در دست داشتن تجهیزات پیشرفته تعمیرات در کمتر از 10 دقیقه انجام می گردد و تمام آنالیز های لازم مثل تست گوشی قبل و بعد از تعویض باتری نیز انجام داده خواهد شد و هر دو باتری شما یعنی هم باتری خریداری شده و هم باتری روی گوشی توسط دستگاه تست باتری آنالیز خواهد شد. شما می توانید با ارسال گوشی توسط پیک موتوری در تهران یا مراجعه حضوری از این خدمات بهره ببرید. همچنین مشتریان شهرستان می توانند با ارسال گوشی موبایل خود از شهرستان از خدمات ما استفاده نمایند یا باتری موبایل را به وسیله سایت ماکروتل خریداری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2126

به "آیا تعویض باتری آیفون های اپل اصولی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا تعویض باتری آیفون های اپل اصولی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید